Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 11 lutego 2018

KARTECZKA DLA ZUZI poniedziałek, 05 grudnia 2011

KARTECZKA DLA ZUZI

poniedziałek, 05 grudnia 2011 18:47
DLA MAŁEJ DZIEWCZYNKI ZUZI  ZAPROJEKTOWALAM KARTECZKĘ ŚWIĄTECZNĄ ze  sprzedaży której na Allegro  pieniądze będą przeznaczone na zakup protezy rączki.....proszę kliknąć w aktywny linki-tam szczegóły...KrystynaDLA ZUZI

Tagi: Dla ZUZIProteza rączki
  • dodano: 11 grudnia 2011 15:11
    Piękna praca...ach...zazdroszczę talentu  Pozdrawiam Serdecznie 
    autor Annika
  • dodano: 10 grudnia 2011 13:58
    Podziwiam Cie Krystynko i Twoją chęć niesienia pomocy dziecku:)To piękne;)
    autor hurghada35
  • dodano: 09 grudnia 2011 20:17
    Jak to robisz:)? ,ze cudeńka fantastyczne ci wychodzą:)
    autor czesia
  • dodano: 09 grudnia 2011 16:08
    Witaj Krysiu! Śliczna karteczka. Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 08 grudnia 2011 18:35
    Kartka śliczna! Szczytny cel. Masz serducho Krystyno jak dzwon... Dziękuję za wizytkę i ciekawy komentarz do mojego wpisu nt. Violetty Villas! Ja myślę, że syn już jej wybaczył. Wygląda mi na dobrego człowieka. Pozdrawiam cieplutko! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 08 grudnia 2011 16:58
    Kartka śliczna i cel szczytny .Na Allegro nie kupuję , ale pomówię ze Starszym (synem) . Może mi pomoże . Pozdrawiam Cię i gratuluję świetnego pomysłu 
    autor henwgl
  • dodano: 08 grudnia 2011 16:11
    Śliczna kartka, niech zdziała cuda:) Pozdrawiam :)
    autor mada-lena77
  • dodano: 08 grudnia 2011 15:50
    Piękna karteczka dla Zuzi::))Kliknę w link ::)) Pozdrawiam Serdecznie Krysiu-danka
    autor blondyna
  • dodano: 08 grudnia 2011 9:32
    Ojej Krysiu aż oczy grają jak się patrzy. Lubię Twoje prace, są takie radosne i optymistyczne. Pozdrawiam.
    autor icudaki1
  • dodano: 08 grudnia 2011 7:08
    Podziwiam Cię, po stokroć. Masz talent, dobre serce i... wnuczkę. Gratuluję.
    autor kresowianka32
  • dodano: 08 grudnia 2011 0:03
    Krystynko, gratuluję również nowego potomka. To ogromna radość.
    autor Vehuan
  • dodano: 07 grudnia 2011 23:59
    Niezwykle misterna, piękna praca. Pełna optymizmu i radości, aż gębula moja sama się uśmiecha. Niestety, Krystynko, tak samo jak 1beam też nie potrafię poruszać się w Allegro. Jest to dla mnie czarna magia
    autor Vehuan
  • dodano: 07 grudnia 2011 20:44
    Lubię patrzeć na Twoje prace, są takie...optymistyczne. Dużo koloru sprawia, że gęba się uśmiecha:) Pozdrawiam
    autor rodorek
  • dodano: 07 grudnia 2011 15:30
    Trzeba mieć talent, żeby "zmajstrować" taką ładną , a parcochłonną karteczkę. Gratuluję.
    autor kresowianka32
  • dodano: 05 grudnia 2011 20:00
    Cudna karteczka,jesteś Krysiu niesamowita,mam nadzieję,że będzie miała wielu nabywców,ja chętnie bym kupiła,ale allegro to dla mnie abstrakcja,boję się w tej sferze poruszać.Poczekam do Świąt jak będę u córci,to ją poproszę. Pozdrawiam serdecznie
    autor 1beam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz