Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Teraz terażniejszość.

Dzisiaj skończyłam przenoszenie bloga z bloog.pl.Jeszcze tylko poprzenoszę komentarze.Szkoda troszkę że zniknie-ale życie toczy się dalej i nie ma czasu na rozpamiętywania.
Witaj Krysiu, też musiałam się przenieść w nowe miejsce. Zaczynam od nowa. Szkoda 10letniej pracy i wspomnień zamieszczonych na starym blogu, ale cóż? Tamten za nie długo zniknie. Pozdrawiam                                                                            http://czarnawrona12.blogspot.com

5 komentarzy:

  1. Witaj Krysiu, też musiałam się przenieść w nowe miejsce. Zaczynam od nowa. Szkoda 10letniej pracy i wspomnień zamieszczonych na starym blogu, ale cóż? Tamten za nie długo zniknie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu, gratuluję - jak udało Ci się przenieść blog z WP na blogspot? Podobno to było niemożliwe, tak też twierdzili pracownicy WP? Mam tylko to w dokumentach , co skopiowałam , żmudna to była praca... Jak tego dokonałaś?
    Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzień dobry, też jestem z bloog.pl, jesteśmy wszyscy jak te porzucone dzieci. Nieładnie postąpili z nami. Ale cóż, wszystkiego można się spodziewać w dzisiejszych czasach, po prawie 10 latach. Po kopiowałam na dysk i kombinuję jak przenieść na nowy blog. Pozdrawiam i życzę miłego blogowania na nowym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Krysiu, nie ma nowych wpisów? W moim nowym blogu -

    http://chrystelkar.blogspot.com

    jeszcze dokonuję zmian, powoli przyzwyczajam się do nowego miejsca. Dobranoc.

    OdpowiedzUsuń
  5. Co się dzieje Krysiu? Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna

    OdpowiedzUsuń