Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Odwiedzinki ...U Siebie

Odwiedzinki ...U Siebie

środa, 16 września 2015 21:02
http://drugikoronkowy.blogspot.com/
Wpadłam w odwiedzinki do Siebie...Bardzo mnie mało w sieci-po prostu brak czasu.Tak nieraz bywa.Niestety,nowe obrazki też nie powstają.Mam nadzieję że wkrótce będę robiła to co kocham....marzę sobie,o kolorkach.Pozdrawiam serdecznie wszystkich.Gdy będę wpadała częściej ,to poodwiedzam znajome blożki.Pa,pa ..Krystyna.Moje tegoroczne balkonowe kwiatki-mam nadzieję że przeniosę te kolorki pędzlem na płótno
http://drugikoronkowy.blogspot.com/ -to link do mojego drugiego bloga-zapraszam serdecznie
  • dodano: 18 grudnia 2015 8:11
    Pozdrawiam Wiesia
    autor dom993
  • dodano: 23 września 2015 13:28
    Dzien dobry Krysiuniu! Zrobilas mi ogromna niespodzianke swoimi odwiedzinami na moim fotoblogu. Przydreptalam do Ciebie i jestem oszolomiona Twoim blogaskiem; jest cieply i kolorowy, pelen zycia, usmiechu i przyjazni. Zapisuje sie tutaj, bo mi bardzo tu dobrze :)) Bede zagladala i cieszyla sie zapachem kwiatow :) Bardzo mocno przytulam Cie Krysiu :))
    autor Alenka
  • dodano: 20 września 2015 23:20
    Piękny jest Twój portret, godny Portretowanej!!! Twoje malarstwo ma tak bardzo dużo liryzmu, delikatności i kobiecości, i wydaje mi się, że dokładnie przez te cechy odzwierciedla Ciebie... zawsze się zachwycam.
    autor joanna rodowicz

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Your car might be stolen if you don't keep this in mind!

    Imagine that your car was taken! When you approach the police, they inquire about a specific "VIN check"

    Describe a VIN decoder.

    Similar to a passport, the "VIN decoder" allows you to find out the date of the car's birth and the identity of its "parent" (manufacturing facility). Additionally, you can find:

    1.The type of engine

    2.Automobile model

    3.The DMV and the limitations it imposes

    4.The number of drivers in this vehicle

    The location of the car will be visible to you, and keeping in mind the code ensures your safety. The code can be examined in the online database. The VIN is situated on various parts of the car to make it harder for thieves to steal, such as the first person's seat on the floor, the frame (often in trucks and SUVs), the spar, and other areas.

    What if the VIN is intentionally harmed?

    There are numerous circumstances that can result in VIN damage, but failing to have one will have unpleasant repercussions because it is illegal to intentionally harm a VIN in order to avoid going to jail or the police. You could receive a fine of up to 80,000 rubles and spend two years in prison. You might be held up on the road by a teacher.

    Conclusion.

    The VIN decoder may help to save your car from theft. But where can you check the car reality? This is why we exist– VIN decoders!

    OdpowiedzUsuń
  3. Чтобы иметь право управлять погрузчиком, полагается пройти специфическое обучение и успешно сдать экзамены, подтверждающие знания в этой области. Удостоверение тракториста-машиниста предоставляется в Гостехнадзоре и в обязательном порядке для тех, кто планирует трудиться на специальной технике - стоимость прав на погрузчик

    OdpowiedzUsuń