Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Nowy blog - Ach to życie moje dwa-ZAPRASZAM (wejdziesz naciskając na obrazek)

Nowy blog - Ach to życie moje dwa-ZAPRASZAM (wejdziesz naciskając na obrazek)

poniedziałek, 08 września 2014 17:00
http://drugikoronkowy.blogspot.com/Powstał sobie taki  kolorowy bucik-obrazek w niebieskościachi.Nie maluję dużo bo nie mam na to czasu i  czegoś tam jeszcze.....Uwielbiam : rysowanie,malowanie -ten kolorowy świat w którym jestem tylko ja i moje hobby.Jest tak pięknie,cicho,a wyobrażnia maluje i każe przenosić na płótno.Wnusio chyba lubi  obrazeczki babci bo się im ciekawie przygląda a nawet nieraz skomentuje.Może kiedyś jeszcze dołączę do koleżanek z Uniwersytetu  III wieku,pojadę w plener,będę miala wystawę....-kto to wie....Narazie bardzo im kibicuję a może i troszkę zazdroszczę......No  cóż , nie wszystko musi się dziać po naszej myśli.Żyję,marzę ,troszkę maluję -jest dobrze,a wiem że  już za chwilę  będzie lepiej.Cieszę się z obecności bardzo bliskich mi kochanych dzieci i wnusia.Jest taki słodki,cudowny taki jest!!Pozdrawiam .Krystyna.

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 15 września 2014 8:48
    Gdy się zobaczyło tylko raz piękno szczęścia na twarzy drugiej osoby, wiadomo już, że dla człowieka nie może być innego powołania, jak wzbudzanie tego światła na twarzach otaczających nas ludzi. Piękne miejsce.Pozdrawiam.
    autor schadel
  • dodano: 14 września 2014 20:45
    U Ciebie Krysiu jak zwykle obrazek cieszący oczęta. Miło popatrzeć. Pozdrawiam :)
    autor czarnawrona12
  • dodano: 12 września 2014 8:26
    Witaj Dziękuje za wizytę na moich stronkach. Jak do mnie trafiłaś? Będzie mi miło, jak czasem zajrzysz do mnie. Nie mogę zaoferować Ci herbatki i czegoś słodkiego, ale zawsze znajdziesz ciepłe słowo. Więc: Więc chodź pomaluj mój świat Na żółto i na zielono Niech na niebie stanie tęcza Malowana Twoją kredką Więc chodź pomaluj mi życie Niech świat mój się zarumieni Niechaj mi zalśni w pełnym słońcu Kolorami całej Ziemi Tak, tak, wiem trochę zmieniłam słowa, ale niebieski nie jest moim ulubionym koloremPozdrawiam
    autor Ismena
  • dodano: 11 września 2014 17:35
    Piękny jest ten kolorowy świat...Pozdrawiam:)
    autor Brzoza B
  • dodano: 11 września 2014 15:06
    Kolorowy świat zalągł sie w Twojej duszy i jest piękny. Chwalę go już nie po raz pierwszy. Pozdrawiam kolorowo.
    autor Lotka
    • dodano: 15 marca 2015 23:29
      Również pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny. Co do wnusia to dzieci uwielbiają kolory i dlatego z zainteresowaniem przygląda się Twoim kolorowym obrazkom. Słodkie są te nasze wnuczęta, ja mam dwójkę wnusia będzie miała w tym roku 18, wnusiu 4 latka a niedługo urodzi się trzecie wnuczątko. Co to będzie się działo jak wszyscy zjadą. Pozdrawiam i życzę twórczej weny.
      autor malgo568
    • dodano: 21 września 2014 14:02
      prowadzisz naprawdę ciekawy blog, dlatego ... nominowałam Cię do Liebster Blog Award
      autor Baśka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz