Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 27 czerwca 2021

Sentymentalna Emerytka dwa/27/06/2021/

 Dlaczego Dwa? Ano dlatego że.....no cóż sama nie wiem .Postanowiłam troszkę  posiedzieć w komputerze i poodwiedzać  profilki  dawnych znajomych o ile jeszcze prowadzą blogi.Nie potrafię się jeszcze odnależć  ,brakuje mi słów  aby mówić a tym bardziej opisać zmiany które we mnie zachodzą .Jestem starą smutaską prawie nie wychodzącą z domu ,stroniącą od świata i ludzi .Tak mało mnie  wszędzie ,coraz mniej-najgorsze jest to że momentami mi to wcale nie  przeszkadza ,ten brak ludzi .Moje najukochańsze  dzieci  to widzą mimo że staram się to ukryć -jest mi smutno że nie jestem tą samą mamą ,babcią-roześmianą i beztroską malującą kolorowy świat farbami tęczy .Ale jest nadzieja-mam nadzieję że jest nadzieja......Na dziś kończę. Postaram się jak najczęściej wchodzić  na stronkę sentymentalnej emerytki-może to coś da????

2 komentarze:

  1. Droga Krysiu!
    Powinnaś częściej bywać na swoim blogu, odwiedzać wirtualnych znajomych. Nie możesz dopuścić abyś wpadła w depresję i dostarczyła swoim ukochany dzieciom dodatkowych zmartwień.
    Bardzo Ci dziękuję, że pamiętasz i od czasu do czasu przychodzisz z komentarzem.
    Przesyłam uściski i serdeczne pozdrowienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa.....wiem że dzieci się martwią i postaram się....Pozdrawiam serdecznie.Pozdrawiam.Krystyna

      Usuń