Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

środa, 7 listopada 2018

Nie wiem co napisać....

Po tak długiej nieobecności wpadłam -nie wiem czy na chwilkę,a może na dłużej....Gdy się pozbieram  tak na 100% to znów  będę odwiedzać strony,pisać komentarze i może nawet coś napiszę,namaluję(.....)Aby dodać troszkę optymizmu to zamieszczę mój ogródek balkonowy i okienko przez które codziennie wyglądam...












3 komentarze:

  1. Witaj Krysiu.Sporo osób musiało przenieść swoje blogi.Człowiek napracuje się ,a tu wiadomość...zamykamy...zero szacunku do blogerów.Ale,nic to.Ważne ,że jesteś.Piękne Twoje okienko i kwiaty. Ja w tym roku ratowałam latem wszystko w ogrodach przed suszą .Strasznie było.Szwecja bardzo ucierpiała,od kilkudziesięciu lat takiego lata gorącego nie było.Teraz jesień łagodna ,spokojna ☺Czekam na puchową zimę::)))Pozdrawiam cieplutko Danka.

    OdpowiedzUsuń
  2. Krysiu.
    Zielone gałązki, a na każdej świeczka,
    W stroiku z bibułek stoi choineczka
    Gdy zaświeci gwiazdka między gałązkami,
    Wesołą kolędę dla niej zaśpiewamy. Życzy Danka z rodziną☺☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za odwiedzinki i przepraszam że dopiero teraz odpisuję......nie mogłam się pozbierać ......Bardzo Cię serdecznie pozdrawiam i może gdzieś masz blożka to wpadnę....Pozdrawiam serdecznie Krystyna

      Usuń