Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 13 stycznia 2018

sobota 13 stycznia

       
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Od rana -wyjście do sklepu,troszkę sprzątania,telefon do mamy,komputer i w tle telewizor. Poodwiedzałam blogi, ale nie mogłam zostawić śladu bytności bo mnie nie wpuszczały komentarze . Bloog  zostanie zamknięty  pod koniec marca i  każdy szuka miejsca aby się gdzieś przenieść.Ja pomaleńku przenoszę tutaj swoje pisanie ze starego bloga,ale tylko treść i niektóre fotografie.Całość bloga zapisałam na twardym dysku i przeniosę na dysk zewnętrzny.Mam nadzieję że moje koleżanki blogowe też znajdą swoje nowe mieszkanie.                                                                                                                               Byłam dziś  u Halszki na
blogu http://photohalszka.bloog.pl     Szczęśliwa Kobieta-też żegna się ze wszystkimi.Przepiękne blogi prowadziła,tyle świetnych tekstów,cudownie artystycznych zdjęć i to miałoby zniknąć? Mam nadzieję że nie.Halszka-szukaj nowego blogowego mieszkanka i daj znać jak znajdziesz.                                                                                                                                                                                                                                     A teraz dalszy ciąg blog z 2010 r-maj  czytaj niżej-więcej

                                                                                                                                                                       

Wycieczka-PRZELEWICE-PAW NIEGRZECZNY-ALE POKAZAŁ PIĘKNO ZAKĄTKA TEGO

niedziela, 02 maja 2010 19:07                                                                                                                                                                               






                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                         
   Jak było-? Zobaczcie...Prosiłam(nie tylko ja)Paw,  pawie piórka pokazać masz-NO PAWIKU CUDNOŚCI TY....!Zignorował-wrzeszczał strasznie głośno-że nie na pokaz,On chce troszku spokoju,intymności na skwerku tym-i nie pokazał w całej okazałości  się i już...,Zrobił w tył zwrot i zamiatał tymi kolorowymi cudnymi  oczkami pawimi po kwiatowym dywaniku.-..Dookoła pełno  gapowiczów z aparatami , z rękoma do góry w pozycji ustrzel-a On PAW pięknie kolorowo ubrany,czuł się jeszcze bardziej piękny i postanowił podkreślić swoją ważność  drwiąc z  zawiedzionych ludzików.Tacy duzi i zarazem bezradni mali  stali dookoła tulipankowego pola po którym przechadzał się z zadartą głową.- śmiał się z nas ,ubaw miało ptaszysko piękne.Poszłam więc drzewa,krzewiki,kwiatuszki oglądać -nie da się opisać zobaczyć trzeba....Przepięknie.....Ale za dwa tygodnie zakwitnie wszystko...to dopiero będzie widok...A może i Pawik lepszy humorek miał będzie...Kto wie?Ach dumny,Dumny Jak Paw Ten Paw...Posłuchaj ze mną...
                                                                                     
                                                                   

PADA deszczyk-Sobie pada i pada


czwartek, 06 maja 2010 8:57                                                                                                                                                                           



                                                                                                                                                                          Słoneczko na chmurce siedzi i czeka na momencik aby promyczki złote pokazać. Zimne łzy deszczowe spadają na zieleń i kolorki maja...Trzeba przeczekać bo za chwilkę będzie słonecznie,radośnie i cudnie będzie!Zostawiam Janiołka(akryl na płycie) niech chmurki przepędzi i deszczowi  powie      spadaj i nie padaj-w dzień nie padaj!-Padaj w nocy deszczyku-dodawaj energii zdrowia roślinkom i przyrodzie całej! Ale dzionki to dla Nas,naszych mniejszych braci i słoneczka są.(ciekawe czy posłucha uparciuchowaty deszczunio ten-ale się całkiem nie obraż bo bardzo potrzebny jesteś,tylko dzień na nockę zmień )Ptaszki wyrzeżbione przez męża i dziewczyny uśmiechnięte wiosenne namalowane rączką moją-pomagają nam zapomnieć o zmianach w pogodzie...zawsze są radosne.. Pozdrowionka kolorowe.Krystyna.Posłuchaj ze mną...Bocelli-Pawarotti                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    

OŁÓWKOWA DZIEWCZYNKA....

sobota, 08 maja 2010 8:26                                                                                                                                                                                                                                       Taką ołówkową narysowałam...a co                                                                                                                                                                                             
                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            

Obrazeczki-uwielbiam kolor

sobota, 08 maja 2010 8:45                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                          

Jak samopoczucie?............Hmm..............Już dobrze...dobrze..ACH KWIATECZKI CUDNE..

niedziela, 09 maja 2010 8:44
@)-->-->--Nie każdemu podoba się mój sposób pisania-ale jest mój,taki mój.na przekór.....i kropka....Nic nikomu do tego...Piszę co chcę i jak chcę-Toć ja Panią tego blożka jestem...KROPKA(                                                                                                                                                                                                                                              
JA I KWIATY...KWIATY I JA=KOLOR=Kwiaty są bardzo ważne w moim życiu...Kwiaty to radość,kolor,uśmiech niewymuszony,życie...Wśród nich jestem sobą...sobą jestem-nie gram....żadnej z ról nie gram...Uwielbiaja kwiaty Rodzice Moi, dla których działka (działek kilka)to świat cały,dzięki niej czują się świetnie(.Nie rozumiałam ich,że działkowa pasja ta  potrafi przesłonić wszystko-ale tak jest!Teraz to wiem!Rodzice są wspaniali-mają po  ponad 80 latek- a niejeden młody czlowiek nie posiada w sobie tyle energii...Ogrody to też teraz Nasza pasja jest....Cudownie czują sie w nich kwiaty obdarowane miłością wielką, dorodnością i kolorem czystym się odwdzięczają.Stoją wysportowane,prościuteńkie i mówią poruszając się w wiatrowym tańcu:-to Ja jestem najładniejszy i najbardziej kolorowy,jTO JA...TO JA.jakby rywalizowały ze soba o zachwyt...A my korzystamy z przywileju tego bycia w cudowności otoczeniu tym i ustawiamy się przy nich skromniusieńko, cichusieńko z boku, aby nie  przeszkadzać-..nie przeszkadzać aby...Robimy fotki i siadamy  w pobliżu rozlużnieni,zadowoleni tym,patrzeniem na pszczoły,motyle  uwijające przy pracy się.Ptaki zdziwione troszku przygladaja się z gałązek nam,drapiąc po glowinkach  i myslą...myślą...co myslą?Pewnikiem dobrze bo i one maja gdzie  gniazdeczka wić , spiewać,śpiewać,śpiewać na gałązkach owocowych drzew i krzewików  rodzaju wszelakiego tych.Jest tak pięknie.-Dzisiaj oglądam foteczki które porobiłam  porobiłam z Nimi sobie-to One kwiaty są tu najważniejsze  i najpiękniejsze są...Ja  się do nich przytulam,uśmiecham,chwalę sie że mogę być w tak pięknym,zaczarowanym świecie koloru-jak w baśni być.I JESTEM tak w tej baśni całą wiosenkę i latko całe. jestem..Z kwiatuszeczków czerpię  energię dla zdrowotności.Kolorowe się nie  sprzeciwiają  i pozują jak modelki do fotografii.Zabieram im kolorki gdy rysuję swoje papi i obrazy.Ale nie tylko kwiatowe damy stoją w ogrodzie tym mym.Przytulają się do nich i radują zapachem  wysmukle brzozy.,brzuzki...Pod lipą oczywiście ławeczka jest na której siadam,zamykam oczy i słucham....słucham....słucham...Słoneczko brązem maluje moje ciało i promyczkami delikatnie muska..A ja czego słucham?Ptaków,wiatru,siebie,świata,myśli...Ale te najpiękniejsze kwiaty są u MOICH RODZICOW-Kocham Cię Mamo-Kocham CięTato......Jak cudownie że jesteście.......................................................................Wzruszyłam sie troszku...Krystyna....                             Zmiana nastroju-metamorfoza-Kwiaty te prawdziwne zatrzymane w kadrze i te namalowano-narysowane to lekarstwo na smutki jest-ja to wiem...Potrafią łzy w śmiech zamienić!!!Posłuchaj ze ,mą...Bocelli Andrea                               


                                                                                                                                                             

Kobieta-emerytka!

poniedziałek, 10 maja 2010 10:59







Troszku niepoprawnie się Krystyna zachowujesz jak na emerytkęNo jak niepoprawnie...przecież dbam o czystość,rodzinę  a że mam takie pomysły troszku zwariowane no...no to co?Ja w tym samym fartuszku co sprzątałam  pozowałam sobie do autoportreciku-ale go nie namalowałam.-to znaczy fartuszka nie namalowałam.......że co...że włosy nie takie?Ze nieuczesana?Takie...takie.....troszkę  ładniejszą siebie zrobiłam...coby ładniejszą niż w rzeczywistości być..HA..HA..Tak sobie umyśliłam.-oto efekt na załączonych fotografkach.. i oczywiście filmik-dla mnie o mnie.Posłuchaj..MAM FILM O PAPI                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                   

Pytanko...lubisz kolorek?


wtorek, 18 maja 2010 17:35                                                                                                                                                                                                                                                     To co widzę dookoła bardzo wpływa na moje samopoczucie.Obrazy żywe te w przyrodzie cieszą moje oczy i duszę i staję się jakby częścią tego świata koloru -rejestruję i zabieram barwy,światło....Gdy wracam do domu staram się ubrać w te kolory swoje obrazki,oddaję im cząstkę Siebie i przyrody którą widziałam.Gdy już powstanie obrazek i zostanie zawieszony w galeryjce domowej-przechodząc gdy jestem smutna -odbieram radość i barwy spoglądając na te kolorki-i już lepiej jest.Takie kółko zataczam...Zabieram,oddaję-oddaję-zabieramToczy się....Czy czujesz podobnie-a może inaczej?.Czy kolorek pomaga zmienić smutek w uśmiech-czy też wcale go nie zauważasz,lub nie wpływa na Twoje samopoczucie?tak sobie pomyślałam  i wrzuciłam w internecik...Krystyna                                                                           

...Ta powódż .....

niedziela, 23 maja 2010 9:06
Nie będzie mnie troszku długo-ale zostawiam obrazeczki, i kolorki  zostawiam., Poodwiedzam wszystkich napewno i napiszę  sprawozdanko po powrocie..A teraz pozdrowionka serdeczne i do następnego pisania za czas jakiś....Trzymajcie się zdrowiutko i dobrze mimo tych anomalii pogodowych ..., bezpiecznie-niech będzie.Wreszcie  padać niech przestanie,słoneczko łzy przyrodzie i ludziom osuszy,energii i siły do odbudowy zniszczeń doda może kolejny raz..To bardzo trudne-ale człowiek jest silny i przy pomocy innych ludzi poradzi sobie....Ważne aby nie został z tragedią SAM....Teraz nie pora na kłótnie,podziały i spory-teraz trzeba pomocy potrzebującym-to najbardziej ważne jest!!!!....Krystyna.                                                                                                                                                                                                             

BLOGOWATY-SETNY DZIONEK ISTNIEJE!PIĘKNIE JEST!!!!!


poniedziałek, 24 maja 2010 9:00                                                                                                                                                                       Setny dzionek blogowania-pierwsza setka za mną....Pa..Posłuchaj ze mnąBłaszczyk Ewa.No to PA Pa...Pa....Wybywam  Sobie wybywam z internetowego światka do rzeczywistego  na dość długą chwilunię-aby troszku kolorków  i energii do ciągu dalszego bycia i życia  fajniutkiego nazbierać....KRYSTYNAA MOJA GALERIA OBRAZY.     
       
                                                                             

1 komentarz:

  1. POZDRAWIAM SERDECZNIE ... ja już od dawna na blogspocie ale teraz przenoszę swoje stare, sentymentalne blogi, onet dał narzędzie "eksport" prosto było przenieść, niestety mój pierwszy blog "w malinach" był na WP, przeniosłam sobie na blogspot, przenosiłam każdy wpis i zdjęcia - benedyktyńska i "koronkowa" roboa :)
    ŻYCZĘ, BY NOWE MIEJSCE OKAZAŁO SIĘ PRZYJAZNE A NOWY DOM JAK TEN STARY - CIEPŁY I KORONKOWY :)

    OdpowiedzUsuń