Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Nie ma dużej części linków

Nie ma dużej części linków z prawej strony

piątek, 27 lutego 2015 22:26
Brak linków z prawej strony...Dlaczego?Wpadłam na chwilkę i ............No ale nic się pewnie na to nie poradzi że znikają wpisy  i pomaleńku blog.Zamieszczam obrazek-może nie zniknie.Krystyna                                                                                                 
  • dodano: 22 czerwca 2015 22:04
    Pozdrawiam serdecznie:)))
    autor nagietek
  • dodano: 04 kwietnia 2015 3:33
    Krysiu! Wesołych Świąt Zmartwychwstania Pańskiego - Krystyna
    autor Laura
  • dodano: 17 marca 2015 9:49
    Przepraszam za zbyt rzadkie odwiedziny u Ciebie, to wina bardzo słabego, mojego Internetu. Znakomite obrazy i obrazki u Ciebie zawsze wprawiają mnie w zachwyt. Twój portret : ZNAKOMITY a i Ty wyglądasz przeslicznie. Niestety nie mogę więcej komentować poszczególnych prac, bo trwałoby to cały dzień - w takim tempie ładuja mi się strony. Przepraszam i ślę wiele, wiele życzliwości!!!
    autor Joanna rodowicz
  • dodano: 13 marca 2015 23:14
    Dziękuję za odwiedziny. Kolorowo tutaj u Ciebie. Pozdrawiam.
    autor malgo568
  • dodano: 13 marca 2015 21:08
    Bardzo mi miło Krysiu,że mnie odwiedziłaś,dawno Cię nie było.Zatem i ja przybywam ochoczo z rewizytą i pozdrawiam Cię serdecznie.
    autor 1beam
  • dodano: 05 marca 2015 19:05
    dzien dobry Krysiu :) chyba nasze blogi powolutku giną naturalną śmiercią :) Miło mi, że jednak czasami ktos do mnie zaglada:) Ja bardzo rzadko zaglądam do siebie :)Pozdrawiam Cię cieplutko i ściskam. IZA
    autor icudaki1
    blog: rozmaite-tak
  • dodano: 03 marca 2015 22:40
    Widać, że to co robisz, to robisz z pasją.Pozdrawiam.Ula
    autor ula

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz