Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Grudzień 2017

Grudzień 2017

wtorek, 26 grudnia 2017 20:11
Drugi dzień świąt-siedzę przed telewizorem ,jestem leniwa i troszkę smutna...sama nie wiem dlaczego.Tak dawno nic nie namalowałam-tęsknię za  moimi papi....Nic to,Krystyna uśmiech na usta,pozytywne myślenie-to jest to.Masz tak dużo-będziesz miała jeszcze więcej-ale musisz bardzo tego chcieć-tak jak kiedyś! Pamiętasz?Od nowego roku zabieraj się do roboty,bez  mazania-jesteś już bardzo dużą i troszkę starszą dziewczynką .No....Serdecznie pozdrawiam wszystkich blogerów-Wesołych Świąt i Szczęśliwego  Nowego Roku.Do następnego pisania-mam taką nadzieję że częściej będę gościła na moich blogach.Krystyna-już mi troszkę weselej jest...Pa                                                                                 
                           

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 02 stycznia 2018 8:51
    Krysiu bardzo mnie ucieszyła Twoja wizyta u mnie, a już myślałam, że nie blogujesz :) A tu miłe rozczarowanie mnie spotkało. Krysiu w tym nowym roku, życzę Ci wszystkiego co najlepsze i dużo chęci do blogowania :) Serdeczności.
    autor JaGa
  • dodano: 30 grudnia 2017 12:18
    Krysiu, dziękuję za wizytę. Nie wiem , czy wiesz , nasze blogi z portalu WP - bloog, będą usunięte. Dostałam odpowiedź z WP, że zamykają blogi ze względów biznesowych... Podobno nastąpi to z końcem roku. Pisałam o tym w moim blogu. Maluj i rysuj jak najwięcej. W realnym świecie więcej się zachowa niż w wirtualnym. W Nowym Roku życzę Ci zdrowia i wszelkiej pomyślności! Szczęście niech będzie z Tobą! - Krystyna PS. Teraz spotkać będzie mnie można w blogu - https://chrystelkar.blogspot.com nazwa blogu to Cała w niebieskim niebycie ab ovo Pozdrawiam !
    autor laura
  • dodano: 27 grudnia 2017 20:28
    Witaj Krysiu! Tak bardzo się cieszę, że mnie jeszcze pamiętasz. W Nowym 2018 Roku, życzę Ci zdrowia, spełnienia marzeń i wszelkiej pomyślności. Może przeniesiesz tego bloga na Bloggera? Serdecznie pozdrawiam:)
    autor Łucja - Maria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz