Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Zamykają blożki- sobota, 13 stycznia 2018 13:45


Zamykają blożki

sobota, 13 stycznia 2018 13:45
Poodwiedzałam blogi koleżanek ale nie mogłam zostawić śladu bytności bo mnie nie wpuszczały . Bloog  zostanie zamknięty  pod koniec marca i  każdy szuka miejsca aby się gdzieś przenieść.Ja pomaleńku przenoszę na blogera  swoje pisanie ze starego bloga,ale tylko treść i niektóre fotografie.Całość bloga zapisałam na twardym dysku i przeniosę na dysk zewnętrzny.Mam nadzieję że moje koleżanki blogowe też znajdą swoje nowe mieszkanie.                                                                                                                               Byłam dziś  u Halszki na blogu http://photohalszka.bloog.pl     Szczęśliwa Kobieta-też żegna się ze wszystkimi.Przepiękne blogi prowadziła,tyle świetnych tekstów,cudownie artystycznych zdjęć i to miałoby zniknąć? Mam nadzieję że nie.Halszka-szukaj nowego blogowego mieszkanka i daj znać jak znajdziesz.                                                                  Moje nowe miejsce to http://drugikoronkowy.blogspot.com  i przenoszę się na  Sentymentalna Emerytka(tam kliknij)    Udało mi sięzamieścić jeszcze ten wpis.Będę tutaj wpadała dopóki nie zamkną.Powodzenia dla wszystkich.Krystyna  .Nazwa mego głównego drugiego nowego bloga to              
                                                         
                                                                                                                                                                               

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz