Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 17 lutego 2018

Już maj(linki blogów.) niedziela, 04 maja 2014 19:37

Już maj(linki blogów ciekawych bo nie umiem ich zamieścić inaczej po nowemu...)

niedziela, 04 maja 2014 19:37
    http://drugikoronkowy.blogspot.com/Miałam bardzo dużą przerwę w malowaniu.....Dzisiaj wróciłam.Kartka A4 i ołówek.Taki sobie graficzny rysunek  w mojej technice.Pozdrawiam serdecznie wszystkich odwiedzających i przepraszam że nie odwiedzam zbyt często cudownych stron blogowych znajomych.Mam nadzieję że to się zmieni...KrystynaNie  umiem dodawać blogow a ten jest tak wspanialy-może choć tutaj się udahttp://artystyczne-ciekawostki.blogspot.com/                                   http://krystyna-malarstwo-mojapasja.blogspot.com/dodam jeszcze cudowną stronkę                      http://decoupageomania.blogspot.com/
  • Nie kryję zachwytu. Piękne. Pozdrawiam, Krysiu
    autor coobus
  • dodano: 29 sierpnia 2014 21:43
    Piękny rysunek :) Masz talent :) Pozdrawiam.
    autor mała-myśl
  • dodano: 26 sierpnia 2014 10:15
    zawsze można przenieść się na blogspot.com :) arcydzieła ;)
    autor anonym
  • dodano: 24 sierpnia 2014 10:10
    Dziękuję za miłe odwiedziny. Ja Tobie również życzę nieustająco wspaniałych dni. Prawda, że cudownie jest robić to, na co ma się ochotę?  Pozdrawiam cieplutko! Halszka
    autor Halszka - PhotoBlog
  • dodano: 20 sierpnia 2014 10:26
    Fajnie, że tworzysz, to daje Tobie szczęście i uśmiech Wszystkiego dobrego Krystynko !!!pozdrawiam
    autor dobrycoach
  • dodano: 17 sierpnia 2014 18:51
    Ostatni wpis jak widzę był daaaawno temu :) Pozdrawiam serdecznie;)
    autor hurghada
  • dodano: 13 sierpnia 2014 21:10
    Krysiu, witam Cię bardzo serdecznie! To bardzo miłe, że o mnie pamiętałaś. Jestem zachwycona nową metodą malowania. Pozdrawiam serdecznie:)
    autor łucja-Maria
  • dodano: 13 sierpnia 2014 9:02
    Rysunek jest piękny Krysiu. Pozdrawiam cieplutko
    autor czarnawrona12

    Komentarze

    • dodano: 12 sierpnia 2014 20:17
      Co ja bym dała, żeby mieć taki talent do malowania. Często mam pomysł w głowie na aranżację, a nie potrafię tego oddać na kartce, wszystkie projekty mam w głowie i tylko wdrażam powoli w życie:)
      autor bernikula
    • dodano: 01 lipca 2014 17:21
      Nie wiadomo nawet kiedy a i maj i czerwiec minęły. Zaczął się lipiec, a z nim mam nadzieję piękna pogoda, niezbyt upalna :) Rysunek robi wrażenie, ja kompletnie nie mam talentu, ale podziwiać Twoje prace to przyjemność!
      autor Ania
    • dodano: 12 czerwca 2014 1:08
      Chcę podzielić się z Wami filmem, który jest rzekomo przesłaniem od pozaziemskiej cywilizacji na temat tego, czy chcemy żeby się ujawnili:https://www.youtube.com/watch?v=DJ7SEKNVQng Spokojnie to nie spam 
      autor Olga
    • dodano: 19 maja 2014 12:47
      Rysunek bardzo ładny, podziwiam:) Pozdrawiam
      autor ZielonaMila
    • dodano: 13 maja 2014 19:30
      Tak Krysiu, już maj, a u nas dopiero rozkwitają pąki na drzewach. Mieliśmy straszą zimę, od której mogłam uciec, ale Kanadyjczycy niecierpliwie czekają na kwiaty, a temperatury wciąż mają wiele do życzenia. W moim życiu ten rok przyniósł niespodziewane zmiany, ale jakoś się trzymam. Dzięki za pogodny post, każde cacko, każdy miły post mnie wspiera. Pozdrawiam serdecznie i do następnego. Lilianahttp://owocdecyzji.com/
      autor liliana2playas@yahoo.com
    • dodano: 10 maja 2014 12:04
      Niezwykłość Twoich cudownie fakturalnych rysunków wzbudza mój wielki podziw i szacunek. Krysiu cudne i jaśnieje słońcem i ciepłem.
      autor Joter
    • dodano: 08 maja 2014 14:31
      To nowa technika rysowania.Pozdrawiam>Ula
      autor ula
    • dodano: 05 maja 2014 18:07
      Witam majowo, rysunek mnie się bardzo podoba :) pozdrawiam
      autor merlin

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz