Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 17 lutego 2018

Pani Jesień niedziela, 27 października 2013 10:43


Pani Jesień

niedziela, 27 października 2013 10:43
Najpierw maluje liście na cudowne kolory  czerwieni,brązu,złota, różnych odcieni  rudości, a potem je kradnie drzewom.   Niesie te barwy w świat z wiatrem i deszczem lub robi z nich kołderkę na zimę.(Zostawiam kwiatki akryl na płótnie które  namalowałam  i wiszą w mojej domowej galerii-Przepraszam za jakość zdjęcia,troszkę nieudane-ten błysk lampy.....) Z pozdrowieniami  aby jeszcze jak najwięcej słoneczka radosnego było.Więcej obrazów na stronce do której aktywny link wejdż...Zapraszamhttp://drugikoronkowy.blogspot.com/                                                                                                             
  • dodano: 03 marca 2014 11:44
    Masz prawdziwy talent. Życzę wielu sukcesów i nowych dzieł sztuki!
    autor Celina
  • dodano: 11 grudnia 2013 22:59
    Jesień ze słoneczną poświatą jest piękna, teraz zrobiło się szarawo. Osobiście czekam na śnieg, niewielki śnieg i słońce, lekki mróz. Można wtedy z przyjemnością chodzić na długie spacery. Pozdrawiam.
    autor malgo568
  • dodano: 04 grudnia 2013 20:27
    Jest coś magicznego w tych Twoich obrazach i bardzo impresjonistycznie. PozdrawiamAhoj
    autor kapitanwien
  • dodano: 27 listopada 2013 17:57
    Krystynko, u Ciebie, jak zawsze, kolorowo i tak cudownie radośnie. W takim nastroju nawet najgorsza niepogoda niestraszna. :) Pozdrawiam lekko przymrozkowo, ale z uśmiechem. :)
    autor bellatrix2009
  • dodano: 16 listopada 2013 18:42
    Obraz ten najwyraźniej rozwesela.Pozdrawiam.Ula
    autor ula
  • dodano: 28 października 2013 21:06
    ależ wesoły i pełen optymizmu obraz :) widać, że radosna z Ciebie istota :)
    autor merlin
  • dodano: 27 października 2013 21:36
    ach, jak ja lubię takie optymistyczne obrazy!!!! tyle energii z niego bije! pozdrawiam Cię serdecznie!
    autor Joter

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz