Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 11 lutego 2018

Wielkanocny Kogucik sobota, 07 kwietnia 2012


Wielkanocny Kogucik

sobota, 07 kwietnia 2012 18:40
a teraz komentarze                                                                                                 

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 07 kwietnia 2012 23:09
    Dziękuję za piękne życzenia, i te tutaj, i te pozostawione u mnie. Ja Tobie również, raz jeszcze, życzę pełnych pokoju dni świątecznych, radosnych przeżyć oraz miłych spotkań w gronie rodziny i przyjaciół. Kogucik przepiękny. Pozdrawiam świątecznie! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 07 kwietnia 2012 21:59
    Krysiu bardzo dziekuję za życzenia i Wzajemnie życzę cudownych, spokojnych i rodzinnych świąt:)
    autor icudaki1
  • dodano: 07 kwietnia 2012 21:05
    Zdrowych,pogodnych i rodzinno-przyjacielskich Swiąt...smacznego jajka oraz mokrego dyngusa:)...oby to był wspaniały czas!:) Pozdrawiam serdecznie:)
    autor Judyta
  • dodano: 07 kwietnia 2012 20:21
    Krysiu:) Dziękuję za piękne życzenia i wzajemnie... życzę z całego serca wspaniałych świąt
    autor rodorek
  • dodano: 07 kwietnia 2012 19:50
    wesołego Alleluja
    autor Mika

    Komentarze

    • dodano: 03 maja 2012 12:53
      Normalne cudo - ten kogucik. Dziękuję Krysiu, że mogłam go tu zobaczyć. :) Pozdrawiam pięknie.
      autor bellatrix2009
    • dodano: 30 kwietnia 2012 5:30
      Witaj Krysiu! Pozdrawiam wiosennie Krysiu.
      autor Peja0515
    • dodano: 23 kwietnia 2012 21:50
      POZDRAWIAM WIOSENNIE
      autor 1beam
    • dodano: 21 kwietnia 2012 17:57
      Tak dawno nie byłam u Ciebie Krysiu z powodu zajęć różnistych ::)) Kogucisko piękne!!! Ale mijam je z daleka ::)) Boję się koguta bo kiedyś mało co by mnie na śmierć nie zadziobał..Miałam 7 lat ,a kogut wielki zaatakował mnie ,wskoczył na plecy i po głowie walił dziobem aż huczało ..mama na ratunek przybiegła i kogutowi łepek na pniaku spadł przy najbliższej sobocie hahahhaa za karę ::)))Pozdrawiam cieplutko danka
      autor blondyna
    • dodano: 19 kwietnia 2012 12:50
      Święta udały się? pozdrawiam
      autor bozena12361
    • dodano: 18 kwietnia 2012 21:13
      Optymizm zawsze się przydaje :) Pozdrawiam cieplutko
      autor czarnawrona - basia
    • dodano: 17 kwietnia 2012 21:56
      Mam nadzieję, że Święta spedziłas w cudowny sposób:) Pozdrawiam:)
      autor mada-lena77
    • dodano: 17 kwietnia 2012 19:06
      Śliczny  Pozdrawiam Serdecznie 
      autor Annika
    • dodano: 15 kwietnia 2012 15:31
      No i po świętach.
      autor ula
    • dodano: 13 kwietnia 2012 9:58
      Kogut tak uroczy , że chciałoby się żeby wskoczył do ogrodu , siadł na płocie i wykrzyczał swoje ... kukuryku ...
      autor henwgl
    • dodano: 12 kwietnia 2012 7:44
      Już wprawdzie po świętach, ale ważne, że Cię, Krystynko, odnalazłam i Twój wspaniały blog. Wow! Cudeńka! Kogucik przeuroczy... niech życie daje Ci wszystko co najlepsze i uśmiecha się do Ciebie tak szczerze i sympatycznie jak to wesołe jajeczko.... Dziękuję też za wizytę... Zapraszam serdecznie...
      autor clisha00
    • dodano: 11 kwietnia 2012 20:24
      Kogut elegancki, ubrany w piękną barwę czerwieni, patrzy na artystyczne jaja. Jestem przekonana, że nie może oderwać wzroku od tego na górze. Kokieteryjny uśmiech przyciąga nie tylko jego. Pozdrawiam z uśmiechem Liliana http://owocdecyzji.com/
      autor liliana2playas@yahoo.com
    • dodano: 11 kwietnia 2012 12:49
      Jakoś Cię długo nie było, ale fajnie, że się choć na świeta ujawniłas razem z wyniosłum kogucikiem ! Składałam życzenia wszystki, a więc i Tobie i mam nadzieję, że przebiegły miło, rodzinnie i w miarę obficie (chodzi o konsumpcję). Ja je obchodziłam sama, choc miałam kilka wizyt, więc nic innego nie robiłam tylko... żarłam, za przeproszeniem i cieszę sie, że już świeta są za mną. Wszystkiego dobrego poświatecznie. Gabi
      autor kresoweianka32
    • dodano: 10 kwietnia 2012 10:29
      I po świętach:) Czas pracy/szkoły - szara codzienność. Dla mnie również czas reklamowania mojego bloga (świeżutki), więc zapraszam do siebie;) Pozdrawiam.
      autor Daria
    • dodano: 10 kwietnia 2012 7:01
      Witaj Krysiu! Jaki śliczny kogucik. Pozdrawiam poświątecznie i bardzo słonecznie.
      autor Peja0515
    • dodano: 09 kwietnia 2012 17:04
      Miłego świętowania oraz wszystkiego dobrego każdego dnia. Dziękuję za świąteczne życzenia jola
      autor jabed
    • dodano: 08 kwietnia 2012 16:34
      Uroczy kogucik, miłego Światecznego nastroju.
      autor Ela
    • dodano: 08 kwietnia 2012 15:47
      Dzieki za odwiedziny na moim blogu i za życzenia. Wszystkiego naj.... na ten świateczny czas. I po nim także. A tak swoją drogą to fajny ten Twój blog, a rysunki rewelacja. Na pewno tu wrócę.
      autor bezsennablondynka.bloog.pl
    • dodano: 08 kwietnia 2012 9:40
      Wesołych Świąt, Krysiu. Kogucik piękny i cieplutkiego koloru, rozgrzeje dzisiejszy dzień. Serdecznie pozdrawiam
      autor Majka47
    • dodano: 08 kwietnia 2012 8:50
      Zdrowych i wesołych Świąt Wielkiej Nocy - Wesołego Alleluja ...
      autor JaGa
    • dobra strona
      autor kurek565
    • dodano: 28 maja 2012 21:36
      Krysiu, wpadam by Cię pozdrowić
      autor Sara-Maria
    • dodano: 12 maja 2012 20:43
      Krysiu, tyle szczęścia i radości w ciągu dwóch dni. Czym sobie zasłużyłam...Tak bardzo, bardzo dziękuję. Serdecznie zapraszam na mój drugi blog : Szkiełkiem, okiem i sercemczarownyswiat.blogspot.com Pozdrawiam Sara-Maria
      autor Łucja-Maria
    • dodano: 03 maja 2012 22:13
      u ciebie jeszcze świątecznie... pozdrawiam
      autor Toiowo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz