Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 11 lutego 2018

BABCIA sobota, 03 grudnia 201

BABCIA

sobota, 03 grudnia 2011 19:36
BABCIA-BRZMI DUMNIE....ZOSTAŁAM DZISIAJ ŻONĄ DZIADKA-JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA!!!!!!!!!!!!!!!!RADUJE SIĘ SERDUCHO!(naciśniesz na serduszko-będzie duże)

Tagi: babciawnuczekserce
  • Ekstra, tak trzymać.
    autor Marcelina
  • dodano: 23 sierpnia 2012 22:13
    gratuluje wnusi :)
    autor nikollet85
  • dodano: 26 czerwca 2012 16:05
    zapraszam na kawe z truskawkami kamila
    autor kamilablog1
  • dodano: 26 czerwca 2012 16:05
    zapraszam na kawe z truskawkami kamila
    autor kamilablog1
  • dodano: 10 grudnia 2011 18:14
    Moje gratulacje Krysiu,niech rośnie zdrowo wnusiu,a Twoje serducho wciąż się raduje.Pozdrawiam serdecznie.
    autor 1beam
  • dodano: 09 grudnia 2011 16:06
    Krysiu moje gratulacje. Pozdrawiam Teresa
    autor Peja0515
  • dodano: 09 grudnia 2011 14:16
    MOJE SERDECZNE GRATULACJE KRYSIU To wspaniałe uczucie,wiem coś o tym.Gorąco pozdrawiam także dziadka
    autor maria
  • dodano: 05 grudnia 2011 15:29
    Gratuluję serdecznie. Ja mam nadzieję, że wkrótce stanę się mamą
    autor Viola
  • dodano: 04 grudnia 2011 19:03
    Gratuluje i zazdroszczę, mało, umieram z zazdrości. Rodzicom i Babci sto lat. maluszkowi Nieba uchylam:)
    autor czesia
  • dodano: 04 grudnia 2011 15:54
     Wprawdzie jeszcze babią nie jestem,i nie bardzo mi się do tego spieszy,ale rozumiem Twoją radość. Serdecznie gratuluję dziadkom i rodzicom.Pozdrawiam serdecznie.
    autor Ludmiła
  • dodano: 04 grudnia 2011 14:17
    Moje szczere gratulacje dla szczęśliwej Babci :)) Narodziny dziecka to wielka radość dla całej rodziny :) Pozdrawiam serdecznie
    autor singiel312.blogspot.com
  • dodano: 03 grudnia 2011 20:14
    Babciu - bardzo się cieszę i gratuluję . Dziadziowi także . To wielka radość i szczęście . Sama coś o tym wiem , bo mam czteroletnią wnusię .Na pewno będziesz wspaniałą i bardzo kochającą babcią . Wszystkiego najlepszego dla maleństwa i dla Rodziców .
    autor henwgl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz