Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 11 lutego 2018

Do malowania Babcia wróciła...malowana niedziela 11 grudnia 2011

Do malowania Babcia wróciła...malowana niedziela

niedziela, 11 grudnia 2011 19:16
Tak dawno nie malowalam....A dzisiaj od rana za pędzelki,kolorki, i powstal ten obrazek ubrany w radość...TOĆ GO BABCIA MALOWALA...JESTEM SZCZĘŚLIWA i starałam się zatrzymać ten szczególny stan na płótnie(akryl 30x42cm fotografia zrobiona wieczorem przy świetle to kolorki trochę inne...ale co tam ...radość widać...)

Tagi: Babciawnusioszczęście

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 18 grudnia 2011 20:56
    Cudowne obrazy. Radosne kolory, jestem nimi zachwycona. Tyle pięknych barw....Dziękuję za odwiedziny. Przepraszam, że milczałam. Dopiero przypadek sprawił, że trafiłam, przypuszczam, że link był zły... Pozdrawiam
    autor Sara-maria
  • dodano: 18 grudnia 2011 18:51
    Dziękuję za wizytkę! A nie wierzę, że jeszcze u Ciebie nie było szronem malowanych pejzaży... Może przespałaś te ranki, kiedy były. Pozdrawiam serdecznie... tym razem z pejzaży mgłą otulonych! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 18 grudnia 2011 18:01
    Z wielką przyjemnością patrzę na obraz Twojego szczęścia i przyznam,że bardzo mi on poprawił nastrój. Serdecznie pozdrawiam
    autor Ludmiła
  • dodano: 18 grudnia 2011 15:48
    Cudnie pani maluje ;)
    autor tajemnicza87g
  • dodano: 18 grudnia 2011 11:59
    Witam, podobają mi się kolory Chagalla, ale nie jestem osobą marzycielską i dlatego nie przepadam za jego dziecinnymi obrazami. Rozumiem natomiast natury romantyczne i on na pewno ich gusta i fantazje zaspakaja. Stąd różnorodność upodobań. Wolę, zdecydowanie, klasyków i zamierzam co bardziej interesujace mnie obrazy umieszczać. Szkoda tylko, że się wypaczają jakimiś plamami, kiedy już są "przeflansowane".
    autor jonapot
  • dodano: 17 grudnia 2011 22:47
    Pozdrawiam......ślicznie namalowane.......zostawiasz ostatnio złe linki nie mogę bezpośrednio do ciebie wejść .
    autor Maria
  • dodano: 17 grudnia 2011 22:18
    ślicznie
    autor toiowo
  • dodano: 15 grudnia 2011 14:15
    Wow...! Ślicznie Babcia namalowała. Sama radość w tym obrazie. Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam cieplutko! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 15 grudnia 2011 14:14
    Wow...! Ślicznie Babcia namalowała. Sama radość w tym obrazie. Bardzo mi się podoba.Pozdrawiam cieplutko! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 15 grudnia 2011 12:23
    obrazek ubrany w radość. nic, tylko się pod nim b udzić co rano... piękny
    autor Coobus
  • dodano: 14 grudnia 2011 19:30
    Bajeczne kolorki Krysiu:) Od razu jakoś tak weselej się zrobiło... Serdecznie pozdrawiam:)
    autor rodorek
  • dodano: 13 grudnia 2011 17:07
    Witaj Krysiu! Piękne, radosne. Świetnie dobrane kolory. Krysiu dzięki Tobie radośnie mi się zrobiło. Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 13 grudnia 2011 10:45
    Zaskoczyłaś mnie, Krystynko. Zdaje się, że pewna zmiana w kolorach. Zapatrzyłam się i trochę wygrzałam w ciepłych kolorach. Miłego dnia,
    autor Vehuan
  • dodano: 12 grudnia 2011 23:51
    Po kolorach widać nieziemską radość . Maluj , a potem następne pokolenie będzie miało po Babci pamiątki . Życzę weny twórczej .
    autor henwgl
  • dodano: 12 grudnia 2011 16:38
    Oj widać,widać radość serca i uśmiech ciepły.Widać Krysiu to Twoje szczęście.Pozdrawiam.
    autor 1beam
  • dodano: 12 grudnia 2011 9:27
    Oj widać Krysiu widać. Mnie dzisiaj potrzeba dużo radości. Pozdrawiam.
    autor icudaki1
  • dodano: 12 grudnia 2011 7:02
    Piękni, pięknie moja droga. Widać barwy jesieni, która już odeszła ... Pozdrawiam cieplutko.
    autor JaGa
  • dodano: 11 grudnia 2011 23:39
    Pięknie i kolorowo wyszedł ten obrazek :) Bardzo ładne kolorki szczęścia :) Pozdrawiam serdecznie
    autor singiel312.blogspot.com
  • dodano: 11 grudnia 2011 22:10
    Jakie piékne... i widac radosc:))) Pozdrawiam goraco, radosnie:)))
    autor nagietek
  • dodano: 11 grudnia 2011 20:19
    sliczne, zlotozielone, prawie grudniowe, to znaczy grudniowo radosne:))) Szczęście to ulotny stan więc dobrze, ze utrwalasz takie chwile:
    autor czesia
  • bardzo dobry wpis
    autor kuba3460
  • dodano: 18 stycznia 2016 23:40
    Przepiękne! Zazdroszczę talentu i podziwiam, zawsze marzyłam by malować...Pozdrawiam Ciepło Martyna Mrocza
    autor Martynka Mrocza
  • dodano: 05 lutego 2012 14:50
    ZAPRASZAM NA NOWE WIERSZE MOJE ALE ODPOCZE I MOŻE ZA 3 DNI COS JESZCZE NAPISZE NIE MAM SIŁ
    autor kamilablog1
  • dodano: 05 lutego 2012 9:10
    DZIĘKUJE KOCHANA ZA WSZYSTKO
    autor kamilablog1
  • dodano: 04 lutego 2012 9:01
    Bardzo żywiołowy i energetyczny obraz. pozdrawiam serdecznie :)
    autor Beata
  • dodano: 04 lutego 2012 0:03
    Super! bardzo optymistyczne kolory!
    autor Markomanka vel Siuzdakowa
  • dodano: 04 stycznia 2012 21:15
    Gratuluję "babciostwa;)). Obraz śliczny, a przede wszystkim radosny. Serdecznie pozdrawiam.
    autor Anna
  • dodano: 20 grudnia 2011 7:15
    Widzę, że komputer sam zmienił zapis wierszowy na zapis w jednej linijce.
    autor ula
  • dodano: 20 grudnia 2011 7:14
    Życzenia świateczne Niech świąteczna ciepła aura Na stałe zagości, By przenigdy nie zabrakło Ciepła i czułości.
    autor ula
  • dodano: 18 grudnia 2011 22:20
    U Ciebie zawsze takie żywe , radosne kolory Krystynko:)
    autor hurghada35

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz