Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 17 lutego 2018

Dożynki 2013 wtorek, 03 września 2013 14:25


Dożynki 2013 Gmina Stargard w Witkowie Pierwszym

wtorek, 03 września 2013 14:25


















  • 31 sierpnia 2013 roku w Witkowie Pierwszym działo się,oj się działo!!!Więcej na stronce aktywny linkhttp://drugikoronkowy.blogspot.com/Pochwaliliśmy się tym co nam w duszy gra.....jak widać na kolażu .Prace w drewnie męża i moje obrazy.Niżej fotki cudnych wieńców dożynkowych

    Komentarze

    Skocz do dodawania komentarzy
    • dodano: 08 września 2013 6:27
      Piękne wieńce. Pozdrawiam
      autor peja0515
    • dodano: 05 września 2013 22:03
      piękne ;-) ale skoro lato już za nami, trzeba się wziąć za przygotowania do świąt. Pozdrawiam!
      autor Wierząca w Mikołaja
    • dodano: 03 września 2013 21:56
      Przepiękne święto! Wydawało by się, że zbiory co roku podobne, a jakże wachlarz owoców i warzyw różni się od tego który pamiętam z dzieciństwa!?? Najpiękniejsze są wciąż plecionki zbóż w których czuje się wiatr, słońce i przestrzeń razem wplecione...A wasze prace miały właściwe ramy!!! Pozdrawiam Krysiu bardzo ciepło.
      autor Joter
    • dodano: 03 września 2013 21:39
      Śliczne te wieńce dożynkowe :-)
      autor Jasna8
    • dodano: 03 września 2013 21:30
      Oj działo się, działo... bajecznie kolorowo. Pozdrawiam serdecznie 
      autor coobus
    • A u Ciebie jak zwykle obrazkowo,kolorowo.Pozdrawiam.Ula
      autor ula
    • dodano: 04 października 2013 23:18
       Ach, to Twoje życie jest piękne bo kolorowe... Krysiu, jesteś z każdej strony otoczona kolorami. Barwy to cały Twój świat i to jest piękne. Pozdrawiam - Krystyna
      autor laura
    • dodano: 04 października 2013 23:18
       Ach, to Twoje życie jest piękne bo kolorowe... Krysiu, jesteś z każdej strony otoczona kolorami. Barwy to cały Twój świat i to jest piękne. Pozdrawiam - Krystyna
      autor laura
    • dodano: 01 października 2013 2:24
      Jakże cieszy ,że takich jednoczących ze sobą wydarzeń na wsiach ale i w miastach jest coraz więcej....Piękne te niektóre wieńce, tyle pracy w nie włożono, godne to podziwu. I cieszące oko i ducha pozdrawiam
      autor loyal Pat
    • dodano: 19 września 2013 10:14
      Dziękuję za miłą wizytę! Przy okazji raz jeszcze popodziwiałam bajeczne dożynki i Wasze dzieła. Lubię, kiedy ludzie się bawią, a nie tylko politykują , zwłaszcza w złym stylu.Pozdrawiam serdecznie! Halszka
      autor Szczesliwa kobieta
    • dodano: 17 września 2013 10:39
      Wprawdzie minął czas, kiedy wszyscy zyli zniwami, ale na stary zwyczaj milo popatrzeć. Cieszyły mnie chmielowe szyszki i gałązki lnu:))
      autor czesia
    • dodano: 10 września 2013 0:47
      Jak zawsze - kolorowo i radośnie . Aż się oczy rwą do tych barw . A wieńce przepiękne .
      autor henwgl
    • dodano: 08 września 2013 17:39
      Widzę Krysiu, że Ty ciągle tutaj jesteś, pozdrawiam
      autor bozena12361

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz