Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 17 lutego 2018

NOWY 2014 środa, 01 stycznia 2014 11:43

NOWY 2014

środa, 01 stycznia 2014 11:43
  • NOWY ROK 2014 JUŻ JEST !!!I WIERZĘ ŻE PRZYNIESIE DUŻO ZMIAN  NA LEPSZE I SPEŁNI MARZENIA  NASZE I WASZE.DUŻO ZDROWIA I POZYTYWNEGO MYŚLENIA.Krystyna z Rodziną.Tutaj też jestemhttp://drugikoronkowy.blogspot.com/                                                                                                                                                                

    • Wszystkiego najlepszego kochani
      autor bambaluyo
    • dodano: 14 kwietnia 2014 10:49
      Dziękuję za wpisy pozdrawiam
      autor bozena12361
    • dodano: 26 lutego 2014 15:41
      To prawdziwe szaleństwa na prawdę!
      autor szaleństwo
    • dodano: 16 stycznia 2014 18:37
      Cóż za piękna, dystyngowana Para! Zdrowia życzę w Nowym Roku... reszta przyjdzie sama. Pozdrawiam serdecznie! Halszka
      autor Szczesliwa kobieta
    • dodano: 09 stycznia 2014 11:14
      Wszystkiego najlepszego Krysiu dla Ciebie i całej rodziny na ten rok,aby gościłoo w Waszym domu szczęście.
      autor 1beam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz