Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 17 lutego 2018

IDĄ ŚWIĘTA I NOWY ROCZEK 2014 IDZIE... wtorek, 17 grudnia 2013 20:11


IDĄ ŚWIĘTA I NOWY ROCZEK 2014 IDZIE...

wtorek, 17 grudnia 2013 20:11
 Gra kolorowych świateł na ulicach...jasno jak w dzień-.Idą  Święta." Bądżmy ze sobą a nie obok siebie..Bądżmy ze sobą a nie przeciw sobie"....Będzie pięknie....Tego WSZYSTKIM ..I SOBIE ŻYCZĘ nie tylko w święta.....Krystyna z Rodziną  (Karteczka A4 i różne piszące,malujące kolorowe farbki cudne...ach jak ja uwielbiam to robi                                                           
  • dodano: 06 stycznia 2014 20:01
    przepiękne, jak wszystkie Twoje prace Krysiu, pozdrawiam serdecznie :)
    autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
  • dodano: 29 grudnia 2013 23:42
    Krysiu, stary rok już się kończy, wielkimi krokami nadchodzi Nowy 2014. Życzę Ci radosnych dni tyle ile koralików na Twoim obrazie, który jak zawsze namalował uśmiech na mojej twarzy. Oby zdrowie było wspaniałe, słońca z każdą chwilą i entuzjazmu z jakim ciągle jesteś przy nas. Uściski Liliana http://owocdecyzji.com/
    autor liliana2playas@yahoo.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz