Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 16 lutego 2018

Międzyzdroje czwartek, 29 sierpnia 2013 12:23

Międzyzdroje

czwartek, 29 sierpnia 2013 12:23







  1. Zrobiliśmy sobie prezent-44 rocznicę Ślubu spędziliśmy w Międzyzdrojach.Jak bylo...Ano fajnie!!!a oto kilka fotografii...Więcej zobaczysz na stroncehttp://drugikoronkowy.blogspot.com/
    • Zapraszam :)
      autor Anita
    • dodano: 13 września 2015 16:15
      Intrygująca strona!
      autor Areta
    • dodano: 30 sierpnia 2013 23:13
      Super, że robicie sobie takie prezenty i razem, to pozytywne jest dla innych, gratuluję rocznicy :) pozdrawiam :)
      autor merlin
    • dodano: 30 sierpnia 2013 11:10
      Świetną pogodę mieliście, zresztą chyba wszyscy niezadowoleni w lata poprzednie z pogody nad morzem mieli miłą niespodziankę. Pogoda dopisała na całego. Pozdrawiam serdecznie i życzę sukcesów.
      autor brodaty
    • dodano: 30 sierpnia 2013 6:25
      Witak Krysiu! Fajnie, że robicie sobie prezenty. Wszystkiego dobrego i dalszych pięknych chwil razem spędzonych Wam życzę. Pozdrawiam
      autor peja0515

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz