Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 16 lutego 2018

Żagle w Szczecinie i Ja czwartek, 08 sierpnia 2013 22:09

Żagle w Szczecinie i Ja

czwartek, 08 sierpnia 2013 22:09
  1. byłam w Szczecinie aby przywitać żaglowce z całego świata.Było cudnie...zobaczcie....fotografie czarno białe na stronce podaję link Żagle szczecin                                                                                                                                                            



    • dodano: 27 sierpnia 2013 22:14
      Żaglowcami i imprezą nad odrą żyło wielu moich przyjaciół. Potem nasłuchałam się słodkich słów poachwały. Mam nadzieję, że jak tam byłaś to ode mnie Szczecin pozdrowiłaś. Choć tak daleko, sercem byłam razem ze swoimi Szczecinianami.Pozdrawiam serdecznie Liliana http://owocdecyzji.com/
      autor liliana2playas@yahoo.com
    • dodano: 24 sierpnia 2013 6:43
      Witaj Krysiu! Piękne chwile z żaglami. Pozdrawiam
      autor peja0515
    • dodano: 22 sierpnia 2013 22:57
       Witaj Krysiu ! Było pięknie, lecz ja na miejscu tych imprez nie byłam, mimo ze mieszkam w Szczecinie i to w pobliżu Wałów Chrobrego... wypadło mi co innego. Widziałam w TV. Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna
      autor laura
    • dodano: 15 sierpnia 2013 15:12
      Wspaniałe zdjęcia, żaglowce są jak morskie ptaki, zawsze warto je podziwiać:) Pozdrawiam
      autor ZielonaMila
    • dodano: 12 sierpnia 2013 18:28
      Ależ cudne widoki żaglowców o zgrabnych formach!!!Zajrzałam jeszcze do starszych postów i też zachwyciłam się pobytem w Międzyzdrojach. Właściwie to już najwyższy czas zrobić równoległą Aleję znakomitych dłoni czarujących na kartkach rzeczywistość. Oczywiście mam na myśli Ciebie! Pozdrawiam Cię Krysiu najserdeczniej, wyglądasz znakomicie.
      autor Joter
    • dodano: 12 sierpnia 2013 11:22
      pozdrawiam i zapraszam na nowy wiersz mój cmok kama
      autor kamilablog1
    • dodano: 10 sierpnia 2013 20:46
      Krysiu, koleżanka zaproponował mi wyjazd do Szczecina. Niestety w tym roku nie mogłam. Z poprzednich lat mam piękne wspomnienia, no i oczywiście zdjęcia:)Pozdrawiam serdecznie:)
      autor rodorek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz