Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 16 lutego 2018

Morze -, 14 lipca 2013 13:38

Morze -więcej morza zobaczysz na -pod fotką aktywny link

niedziela, 14 lipca 2013 13:38













  1. http://drugikoronkowy.blogspot.com/Makowa.jpgFotografki niech mówią....Więcej fotografi na aktywnej stroncehttp://drugikoronkowy.blogspot.com/
  2. dodano: 03 sierpnia 2013 16:02
    Krysiu, właśnie wybieram się nad morzxe, pozdrawiam
    autor bozena12361
  3. dodano: 28 lipca 2013 17:55
    Bardzo pięknie tam. Byłam kilkakrotnie, ale całe lata temu
    autor baśka
  4. dodano: 24 lipca 2013 19:11
    Super fotki Krysiu, a najbardziej cieszy uśmiechnięta a na nich Twoja buzia. Lato jest tak krótkie, że grzechem by było nie spędzać go tak, jak właśnie Ty to robisz. Słoneczka życzęLiliana http://owocdecyzji.com/
    autor liliana2playas@yahoo.com
  5. dodano: 22 lipca 2013 16:10
    Wspaniałe zdjęcia. Serdecznie pozdrawiam.
    autor Monia
  6. dodano: 21 lipca 2013 15:06
    Nie ma to jak wakacje, ciepło, słoneczko i kolory lata. Miło Cię widzieć Krysiu taką wyluzowaną i szczęśliwą. Pozdrawiam serdecznie
    autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
  7. dodano: 16 lipca 2013 18:51
    Widzę, że wycieczka udana. Duzo słońca, dużo uśmiechu! Pozdrawiam ciepło :)
    autor mada-lena77
  8. dodano: 15 lipca 2013 16:12
    Piękne zdjęcia, piękny fotograficzny reportaż:) Pozdrawiam
    autor ZielonaMila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz