Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 16 lutego 2018

Na moim ogródeczku dziś byłam niedziela, 07 lipca 2013 21:31

Na moim ogródeczku dziś byłam

niedziela, 07 lipca 2013 21:31



http://drugikoronkowy.blogspot.com/ na tym blożku nowym jest więcej kolorkow kwiatowych zapraszam

Komentarze

  • dobry wpis
    autor zuzkazpoznania22
  • dodano: 05 lutego 2016 20:43
    dobry blog
    autor szafa3451
  • dodano: 21 lipca 2013 15:08
    O jak cudnie w tym ogródeczku, aż się nie chce wychodzić
    autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
  • dodano: 13 lipca 2013 17:57
    Przepiekny ma Pani ogórd . Zawsze zazdroszczę takiego .niestety ja mam małą działeczkę na której nie pozwolę sobie na taki ogród. A w zieleni z naturą ..ach to dopiero odpoczynek :)) pozdrawiam serdecznie 
    autor malinowa
  • dodano: 11 lipca 2013 23:52
     Krysiu, miło odpoczywać w swoim ogródku i patrzeć na to, co wyrosło i cieszyć się pięknem przyrody. Pozdrawiam - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 11 lipca 2013 23:52
     Krysiu, miło odpoczywać w swoim ogródku i patrzeć na to, co wyrosło i cieszyć się pięknem przyrody. Pozdrawiam - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 10 lipca 2013 10:40
    O przepraszam, już to zrobiłaś. Gapa ze mnie.
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 10 lipca 2013 10:38
    Piękny ogród... Rajski można by rzecz. I Ty w nim. Pewnie Twoje i Twojego Męża - oczko w głowie. Krysiu, a zalinkuj tutaj swój nowy blog, bo jak wiesz, WP wyłączyła możliwość zapisywania nowych linków w "Ulubionych". Pozdrawiam cieplutko! Halszka
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 09 lipca 2013 20:02
    Ładny ogród, taki ogrodowy :) mojemu Joe by sie spodobał :) pozdrawiam
    autor merlin
  • dodano: 09 lipca 2013 17:14
    Piękne kwiaty, takie miejsca dają dużo radości:) Pozdrawiam
    autor ZielonaMila
  • dodano: 08 lipca 2013 16:34
    Nie ma to, jak móc żyć w świecie fantazji, połączonej z rzeczywistością ! Masz ten przywilej. Gratuluję.
    autor Gabi
  • dodano: 08 lipca 2013 5:47
    Krysiu i tu pięknie.
    autor peja0515

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz