Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 2 lutego 2018

Papierowa technika niedziela, 01 maja 2011

No a teraz przenosiny maj 2011                                                                 

Papierowa technika

niedziela, 01 maja 2011 14:52
  • autor wenancjusz
  • dodano: 23 listopada 2011 10:04
    super muzyk brawo pozdrawiam kama
    autor kamilablog1
  • dodano: 11 maja 2011 19:38
    Pozdrowienia majowe zostawiam, oczy nacieszyłam na serduszku lżej też się zrobiło.Ściskam mocno..
    autor Lena
  • dodano: 09 maja 2011 17:07
    PIEKNIEJE ta stronka! Pozdrawiam!
    autor Emigrantka
  • dodano: 05 maja 2011 14:33
    Pięnie tu, Krysieńko. Zdrowia i radości...
    autor klubhumoru2
  • dodano: 04 maja 2011 19:28
    tańczące widzę, ale nie słyszę kwiatuszków wg mnie to one też tańczą pozdrawiam
    autor Donwinka
  • dodano: 03 maja 2011 20:43
    Ależ to mozolna praca, jak sądzę, ale jaki efekt. Świetny!
    autor dotkabar
  • dodano: 03 maja 2011 13:37
    A ja odwrotnie, często wyłączam głos i patrzę na złośliwie, krzywiące się buźki, a tak bezradne wobec mnie. LW
    autor jantoni341
  • dodano: 03 maja 2011 13:31
    Zdecydowanie też jestem za "t w o r z e n i e m" to bardzo dobry sposób na życie który człowieka ubogaca i dowartościowuje uspokoja daje ciepło i jakiś wewnętrzny spokój. Piękny ten obrazek i przede wszystkim oryginalne wykonanie.GRATULUJĘ i pozdrawiam
    autor beciakb1
  • dodano: 02 maja 2011 21:38
    Przy takich kolorach każdy problem musi zblednąć:) Śliczne. Pozdrawiam:)
    autor mada-lena77
  • dodano: 02 maja 2011 21:00
    To się nazywa mieć talent. Gratuluję. Obrazek super...a tak po cichutku po ludzku troszkę zazdroszczę tych zdolności. Pozdrawiam. Życzę nie kończącej się weny twórczej. Jola
    autor jabed
  • dodano: 02 maja 2011 9:39
    Pięknie Twoja wyobraźnia wymyśliła. Bogata ci ona... i bajeczna! Obrazek śliczniutki, śpiewający. Słyszę go. A wiesz, ja TV też, jak już, to słucham, nie oglądam. Dzięki za wizytkę! Jakże mi miło, że towarzyszyłaś mi i w lesie, i u moich Wnuczków w chatce... Ha, jeszcze i do mojego dębu się przytuliłaś. Fajnie! Proszę bardzo, bierz co chcesz... Na zdrówko! Pozdrawiam wiosennie! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 02 maja 2011 0:00
    Ciekawi mnie jak uzyskujesz tak bardzo drobniutki wzór. Jest bardzo intrygujący. Czasami myślę o kupieniu farb, pędzli i papieru. I zacząć. Nawet jeśli nic nie wyjdzie to radość będzie ogromna. Pozdrawiam,
    autor Vehuan
  • dodano: 01 maja 2011 20:01
    Działa ta Twoja wyobraźnia na pełnych obrotach, tańczące dzbanki i śpiewające kwiatki, chcąc nie chcąc człowiek się uśmiecha. Miłego wieczoru.
    autor icudaki1
  • dodano: 01 maja 2011 19:58
    Piękne hobby:-) a problemy rzeczywiście, kiedy spojrzeć na nie z dystansu, rozwiązują się często same:-)) Pozdrawiam serdecznie:-)))
    autor Ela
  • dodano: 01 maja 2011 18:33
    Tak...mój sposób jest sprawdzony (przeczytałam Twój ostatni wpis...podczekaj jeszcze troszku,słuchaj siebie i ciesz się radością-będzie tak jak ma być ..nic nie przyspieszaj)...nie mogę odpisać na Twoim blożku...bardzo dziękuję za odwiedzinki.
    autor krystynkabaj
  • dodano: 01 maja 2011 18:17
    To prawda, każdy ma swój sposób na wyciszenie się i rozwiązanie własnych problemów. Twój sposób jest idealny :) Pozdrawiam serdecznie.
    autor singiel312.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz