Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 2 lutego 2018

Spacerek ze słoneczkiem w tle... sobota, 09 kwietnia 2011 19:08

Dalsza część bloga-kwiecień 2011       Spacerek ze słoneczkiem w tle...

sobota, 09 kwietnia 2011 19:08
, Słoneczko zapukało w szybkę promyczkami i zaprosiło mnie na spacerek......Dwie godzinki po lesie  ubranym w kolorki zieleni,wszystkie odcienie.-tak cudnie....Pod nogami zielony dywanik z trawy poprzetykany kwiatuszkami żółtymi i nad głową muzyka i śpiew ptaków..........,,Moje dziewczynki kolorkami wiosennymi namalowane-niech zostana i dzielą się radością i pięknem wiosny....Lubię bawić się w rysowanie bajkowych panienek-odpoczywam...Andrzej Bachleda Nie będę                                                                                                                                                                                                        Tagi: wiosnawieśbocianysłońcegaleriaobrazy                                                                                                                                                   





Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 12 kwietnia 2011 21:04
    Bardzo pięknie opisałaś Krysiu ten swój spacerek po łonie natury zieloną kredką Wiosny malowanej złotymi promykami słońca udekorowanej.. Pozdrawiam cieplutko Helena:)))
    autor Lena
  • dodano: 11 kwietnia 2011 22:14
    W lesie na wędrówce wczoraj byłam. Wspaniale było. Do oglądnięcia zdjęć zapraszam. Laleczki piękne. Przypomniały mi dziecięcy świat baśni. Pozdrawiam, Wiesia
    autor vehuan
  • dodano: 11 kwietnia 2011 15:10
    Piekne obrazki!
    autor Emigrantka
  • dodano: 10 kwietnia 2011 19:50
    Trzecia laleczka pod drzewkiem -to ja. Pozdrawiam.
    autor icudaki1
  • dodano: 10 kwietnia 2011 15:08
    Ja jeszcze trochę muszę poczekać na przyjemny, wiosenny spacerek, który tak pięknie opisałaś :) Co prawda słoneczko pięknie świeci, ale nadal, zbyt mocno wieje wiatr. Laleczki - przepiękne :) Pozdrawiam gorąco
    autor singiel312.blogspot.com
  • dodano: 10 kwietnia 2011 11:21
    A u nas dopiero dziś piękne, wiosenne słońce... I cudnie jest, aż chce się żyć!!! :)))
    autor bellatrix2009
  • dodano: 10 kwietnia 2011 7:27
    Pięknie to Krysiu opisałaś. Taki spacer koi duszę i nerwy. Podobne przeżycia miałam niedawno - właśnie w tą ciepłą słoneczną pogodę. A dziewczynki na Twoich obrazach mają barwy ciepłej wiosny. Serdeczności.
    autor majka47
Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 20 kwietnia 2011 16:22
    WESOLYCH SWIAT!
    autor Emigrantka
  • dodano: 18 kwietnia 2011 19:51
    Witaj Krysiu... Ależ u Ciebie pięknie i tak cudnie kolorowo..Wspaniałe są te Twoje laleczki na prawdę wspaniałe..Przepraszam że nie pisałam ale dopiero wróciłam od dzieci ze Szczecina..Pięknie dziękuję za miłe odwiedziny i jakże miły komentarz..Pozdrawiam Ciebie bardzo cieplutko..
    autor Lena
  • dodano: 18 kwietnia 2011 17:00
    Rysunki,albo rzeczy malowane-trudno określić,są piękne.Pozdrawiam.Jakub
    autor kub63
  • dodano: 18 kwietnia 2011 14:05
    Ale kwiateczkowo. Z życzeniami LW
    autor jantoni341
  • dodano: 18 kwietnia 2011 12:59
    Miło mi, że wpadłaś do mnie by jeszcze raz poczytać mój wpis. Coś mi się wydaję, że wszystkie malarki lubią pracę w ogródku...  Moja Córka wręcz przepada za "grzebaniem w ziemi". A ogród ma ogromny, dookoła domu... a ile w nim kwiatów. Bardzo lubię przesiadywać w jej ogrodzie, ale brudzić sobie rączęta, już nie bardzo.Pozdrawiam wiosennie oraz życzę przyjemnej pracy w ogródku! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 17 kwietnia 2011 16:27
    Witaj Krystynko, Masz dużą radość życia i cieszenia się np spacerem. pozdrawiam serdecznie i zaraz też pójdę na spacer, słoneczko jest...
    autor dobrycoach
  • dodano: 17 kwietnia 2011 10:57
    Kik dobry:) Znów nowa szata graficzna bloga. Na wiosnę lubimy zmiany. Ładnie:)Pozdrawiam serdecznie.
    autor grycela
  • dodano: 16 kwietnia 2011 20:03
    Witaj Krysiu.U Ciebie wiosenka piękna,ciepła i kolorowa,a u mnie leniwie się budzi i zimnem straszy ludzi. Pozdrawiam serdecznie.
    autor 1beam
  • dodano: 16 kwietnia 2011 18:41
    Dziękuję Krysiu za komentarz::))Och to świetna nowina .Nie ma jak być Babcią ...Prawda?Życzę Wszystkiego Dobrego :::) Miłego dnia-Danka
    autor Danka
  • dodano: 16 kwietnia 2011 17:14
    Troszkę tylko ta wiosna chłodna... Ale może będzie lepiej?
    autor pieprz00
  • dodano: 16 kwietnia 2011 13:23
    Dzięki za wizytkę w galerii mojej Córki! Samowita, samowita, Krystyno, tyle że z uśmiechem. Ponoć z uśmiechem już się urodziłam... tak przynajmniej mówi moja Mama. Dziękuję za słowa uznania w imieniu swoim oraz Córki! Pozdrawiam bardzo serdecznie! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 16 kwietnia 2011 12:50
    Dzisiaj Krysiu u mnie pięknie I Pozdrawiam Ciebie Serdecznie.ja też uwielbiam soczysty kolor trawy...Chodzę z psem i ciągle się wpatruję jak to wszystko pięknie dochodzi do kolorów wiosny.....dzisiaj jest wyjątkowo ,ciepło i chce się żyć::))Całuski...Śliczne prace jak zawsze
    autor Danka
  • dodano: 15 kwietnia 2011 23:59
    Kochana czy tu się wystrój zmienił na tym blogu bo coś mi nie pasuje .........ja ostatnio jakoś na spacery po lesie nie mam ochoty......ale chyba się wybiorę - może coś ciekawego znajdę przecież wiosnę mamy w pełni.....
    autor mariaokmar
  • dodano: 15 kwietnia 2011 21:38
    Czołem Krysiu! Dzięki wielkie za złożenie mi wizytki na "Badurkach". Co do Twojej kici - z pewnością patrzy na Ciebie z kociego raju, ponieważ "I koty mają swoje niebo i są tak też aniołki kocie. I zwykle siedzą te aniołki na jakimś posrebrzanym płocie. A obok pełna miska stoi i taki kot co mieszka w niebie z tej miski jeść się już nie boi, gdy w kulinarnej jest potrzebie..." Pozdrawiam!
    autor Pleciuga
  • dodano: 15 kwietnia 2011 7:40
    Witaj Krysiu:))) Dziękuję Ci serdecznie.. za ciepłe słowa w komentarzu i za odwiedziny..Wiosenne i cieplutko Ciebie pozdrawiam i wiele serdeczności zostawiam:)Lena,
    autor Lena
  • dodano: 14 kwietnia 2011 21:48
    Przepiękne te rysunki takie kobiece wiosenne... A spacery i łapanie słoneczka to bardzo miła przyjemna i pożyteczna sprawa:)))) chyba się wybiorę w weekend z rodziną na jakiś dłuuuuugi spacer oby tylko pogoda dopisała.POZDRAWIAM
    autor beciakb1
  • dodano: 14 kwietnia 2011 20:46
    Wiem, o czym mówisz, Krystyno. Przynajmniej co 2 dzień jestem w lesie... szkoda tylko, że nie umiem malować tak pięknie jak Ty. Dzięki za wizytkę! Z serducha dzięki za to, że jesteś Fanką mojego bloga! I tak powinno być, życie w realu powinno być najważniejsze, potem wirtualne. A już nie przesadzaj, że Twój blożek jest skromniutki. Jest bardzo bogaty, piękny, kolorowy i radosny... i aż tchnie wspaniałym talentem.Pozdrawiam wiosennie! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 14 kwietnia 2011 20:32
    one jak z bajki;) jutro będzie ładniejsza pogoda, więc i ja wyruszam na spacerpozdrowionka milutkie
    autor Donatella
  • dodano: 14 kwietnia 2011 20:23
    Mam nadzieje, ze ma Pani racje. Poki co mala chetnie chce rano ze mna i bratem do przedszkola chodzic i na miejscu sama sie rozbiera. Strajk jak trzeba do domu wracac.Pozdrawiam!
    autor Emigrantka
  • dodano: 12 kwietnia 2011 22:42
    U mnie w ostatnich dniach słoneczka raczej brak. Jest za to porzadny wiaterek i deszczydło:(
    autor hurghada35

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz