Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

piątek, 2 lutego 2018

WIOSENNE ŚWIĘTA sobota, 23 kwietnia 2011

dalej bloog kwiecień 2011                                                                                 

WIOSENNE ŚWIĘTA

sobota, 23 kwietnia 2011 7:59
WESOŁYCH ŚWIĄT-a jakie będą, tylko od nas zależy,a więc się postarajmy i od rana buzia uśmiechem pomalowana.....Zostawiam swój obrazeczek z kogucikiem i jajeczkami ubranymi w sukieneczki kolorowe,wiosenne..(Papi technika własna-pastele,tusz i inne na papierze A4)

Tagi: Wielkanocsecesjakogut

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 23 kwietnia 2011 15:53
    Dziękuję pięknie za życzenia. Również życzę Radosnego Alleluja w gronie rodziny i przyjaciół. Bardzo mi się podoba wiosenno - świąteczny obraz. Pozdrawiam serdecznie...
    autor ismena
  • dodano: 23 kwietnia 2011 15:41
    Krysiu, dziękuję za piękne życzenia:) I ja życzę Tobie i Twoim najbliższym radosnych Świąt Wielkanocnych:)
    autor rodorek
  • dodano: 23 kwietnia 2011 14:53
    Och, jakże śliczny obrazeczek świąteczny! Dziękuję Ci Krystyno za piękne życzenia, i te tutaj u Ciebie, i te pozostawione u mnie! Ja Tobie również - raz jeszcze - życzę uśmiechniętych świąt w gronie ukochanej Rodzinki. Pozdrawiam cieplutko! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 23 kwietnia 2011 14:17
    Dziękuję , dziękuje i także wszystkiego dobrego:)
    autor hurghada35
  • dodano: 23 kwietnia 2011 14:17
    Dziękuję , dziękuje i także wszystkiego dobrego:)
    autor hurghada35
  • dodano: 23 kwietnia 2011 13:37
    Pięknie :)) pozdrowienia świąteczne
    autor beciakb1
  • dodano: 23 kwietnia 2011 13:15
    No to jeszcze raz Wesołych Świat...:)moc pozdrowien:)
    autor lilijka
  • dodano: 23 kwietnia 2011 8:57
    Obrazek przepieknej urody. Dziekuje bardzo za zyczenia. I ja rowniez zycze Ci Pogodna Kobietko radosnych Swiat Wielkanocnych :) Pozdrawiam serdecznie.
    autor Ataner
Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 01 maja 2011 14:30
    A u Krystynki jak zwykle cudne obrazeczki. Dziękuje i pozdrawiam ciepło B.
    autor czarnawrona12
  • dodano: 29 kwietnia 2011 23:00
    Super kogut! Chciałabym takiego mieć.  Pozdrawiam pięknie po świętach! 
    autor zakochana_aniolka
  • dodano: 29 kwietnia 2011 21:11
    Dziękuję za wizytkę Krysieńko i za cieplutki komentarz też ślicznie dziękuję..:)))) Pięknie pozdrawiam i wiosennym uśmiechem się podpisuję..
    autor Lena
  • dodano: 29 kwietnia 2011 0:24
    śliczny kogucik (:
    autor MrSzczurcia
  • dodano: 28 kwietnia 2011 22:29
    Dziękuję za wizytkę! Ano, działo się u nas w czasie świąt! Dzieci miały radochę, a my, starszyzna, razem z nimi. Dziękuję za słowo uznania dla mojego "sprawozdanka".Pozdrawiam wiosennie! Halszka
    autor bajkopisarka771
  • dodano: 28 kwietnia 2011 10:21
    Pozdrowienia wiosenne. Kogut, kolory budzą we mnie jakieś dawno zapomniane wspomnienia, tęsknoty, hm...
    autor Vehuan
  • dodano: 27 kwietnia 2011 9:55
    Dziękuję za życzenia:) Pozdrawiam:)
    autor mada-lena77
  • dodano: 25 kwietnia 2011 19:46
    Dziękuję za piękne życzenia oraz wizytę. To szczera prawda takie będą święta i kolejne dni jakie przygotujemy. Pozdrawiam. Życzę samych pięknych i radosnych dni oraz dużo zdrówka . Jola
    autor jabed
  • dodano: 25 kwietnia 2011 8:49
    Witam świątecznie! Pozdrawiam serdecznie i życzę samych radosnych szczęśliwych dni.Elżbieta
    autor motyl_2
  • dodano: 24 kwietnia 2011 13:24
    Bardzo mi się podobają te prace.Są osobiste,ale jakby secesyjne w formie.Lubię ten okres w dziejach sztuki.Pozdrawiam Świątecznie.
    autor kub63
  • dodano: 24 kwietnia 2011 0:37
    Krystynko Droga życzę Ci Wesołych Świąt, dużo radości, miłości i ciepła wokół:-)) Kogucik z jajeczkami przepięknySerdeczności:-)))
    autor Ela
  • dodano: 23 kwietnia 2011 23:23
    Wszystkiego najlepszego na Święta.Usmiechu, radości i zdrowia.Ula
    autor ula
  • dodano: 23 kwietnia 2011 22:12
    Zdrowych i spokojnych Świąt
    autor Donwinka
  • dodano: 23 kwietnia 2011 20:58
    Wesołych Świąt Krysiu
    autor Donatella
  • dodano: 23 kwietnia 2011 20:55
    Zdrowych, Pogodnych Świąt Wielkanocnych, Pełnych Wiary, Nadziei i Miłości. Radosnego, Wiosennego Nastroju, Serdecznych Spotkań w Gronie Rodziny i Wśród Przyjaciół Oraz Mokrego Śmigusa - Dyngusa Życzę ..Jola
    autor jabed
  • dodano: 23 kwietnia 2011 20:10
    Obfitych łask i błogosławieństw od Chrystusa Zmartwychwstałego oraz pełnych pokoju Świąt Wielkanocnych z radosnym „Alleluja" życzy Maria
    autor mariaokmar
  • dodano: 23 kwietnia 2011 18:43
    Piękna, ciepła Wielkanoc, tak, jak na Twoich obrazkach. to ten obrazek składa nam życzenia. Wesołych Świąt, Krysiu.
    autor majka47
  • dodano: 23 kwietnia 2011 18:42
    Piękna, ciepła Wielkanoc, tak, jak na Twoich obrazkach. to ten obrazek składa nam życzenia. Wesołych Świąt, Krysiu.
    autor majka47
  • dodano: 23 kwietnia 2011 16:53
    Ależ u Ciebie bajecznie, Krysiu...Pięknych Świąt, w zdrowia, ciepła rodzinnego, radości. I nie wychodź z tej kolorowej bajki...
    autor klubhumoru2
  • dodano: 23 kwietnia 2011 16:20
    Dziekuje Krystynko za życzenia, Ja życzę Tobie spokoju, ciepla i odpoczynku i smacznego jajka
    autor dobrycoach

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz