Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

środa, 31 stycznia 2018

ak Świątecznie niedziela, 19 grudnia 2010

Dalszy ciąg grudzień 2010                                                                                                                                                                                                           

Tak Świątecznie

niedziela, 19 grudnia 2010 18:35
 karteczka którą dziś narysowałam...Najserdeczniejsze Życzenia Dla Wszystkich Kochani....Bądżmy ze sobą a nie przeciw sobie ZAWSZE-- A nie tylko w święta......Krystyna.                                                                                                                                                
                                                                                                                                                                    

Uśmiechnięty DOM....

poniedziałek, 27 grudnia 2010 18:16                                                                                                                                                                                          TA MOJA GALERIA OBRAZYak..Mój Domek jest uśmiechnięty...Dlaczego?Bo słychać śmiechy,rozmowy,jest cudownie-.Drzwi ciągle robią uśmiechnięty przeciąg  i skrzypią z zadowoleniem -fajnie tak się poruszać a nie stać w bezruchu......Bardzo lubię ten czas,ten klimat-to nie tylko święta ale TO BYCIE RAZEM tak mnie uspokaja i zmusza do uśmiechu..A uśmiech daje siłę  na snucie marzeń i wiarę w ich spełnienie.Pomalowana buzia uśmiechem każda-lata nieważne,zmarszczki nieważne -jest piękna!A szczery uśmiech widać w oczach.....Dzielę się SWOIM SZCZĘŚCIEM Z WAMI....(tyle słów starczy-chwila trwa).Pozdrawiam serdecznie życząc wszystkim jak najwięcej UŚMIECHNIĘTYCH CHWIL....Krystyna A teraz troszkę koloru i muzyka..
                                                                                                            

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz