Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

środa, 31 stycznia 2018

Znowu jestem.... niedziela, 27 lutego 2011

Luty 2011 ciąg dalszy                                                                                 

Znowu jestem....

niedziela, 27 lutego 2011 15:35                                                                                                                                                                             
W popłoch wpadłam...przez godzin kilka nie było mojego blożka ...ani wpisów...ani adresów do blogów przyjaciół!!!Ale już działa....Nie rozumiem po co te numery WP wyczynia....?Oby mi to było ostatni raz! Przyzwyczaiłam się do blożka swego i do biegania po innychl...A MOJA GALERIA OBRAZY  -dodaję co jakiś czas obrazeczki do galerii i rzeżby męża-zapraszam....Malutko teraz maluję bo czasu mało....Nie byłam też długo na zajęciach-ale postaram się w tym tygodniu nadgonić zaległości i dołączyć do grupy aby oczy nacieszysz kolorkami z obrazów które powstały przez czas mojej nieobecności.Wiem że są bardzo piękne-widziałam na bloogu.Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za odwiedzinki.Wpadnę DO WAS napewno Krystyna.
Tagi: Estas Tonne


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz