Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 25 stycznia 2018

Kiki sobota, 13 listopada 2010 -piątek, 15 października 2010

Tango i metamorfoza





piątek, 15 października 2010 17:36                                                                                                                                                                              



                             Tango La Cumparsita..i TangoArgentina...Tak mnie dzisiaj cosik na słuchanie tanga wzięło.....i na Ewunię DemarczykDemarczyk Walc..a gdy posłuchałam,potańczyłam w myślach-zmiana nastroju nastąpiła-a to przecież o to chodzi!!!Trzeba sobie jakoś radzić....troszku smutna...smutna..Ąle wolę siebie wesołą-i o ile się uda to maluję bużię uśmiechem.Samą radością się nie da żyć-musi być równowaga..z przewagą tych chwil radości oczywiście..(Moje malowanki i muzyka WandziMAM FILM O PAPI)i fotki.                                                                                            


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz