Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

sobota, 3 lutego 2018

URLOP-nie bedzie mnie dość długo... czwartek, 23 czerwca 2011

czerwiec 2

URLOP-nie bedzie mnie dość długo...urlop sobie robię ale zapraszam do swojego świata koloru...

czwartek, 23 czerwca 2011 21:24
 .Pozdrawiam wszystkich serdecznie i życzę cudownych udanych wyjazdów,odpoczynku z uśmiechniętym słoneczkiem .No to pa.


           

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 12 lipca 2011 20:48
    Cudnie..jako wielbicielka ogrodów dziękuję za artystyczny pokaz...wiem tez ile pracy to wymaga...moje uznanie  Witam po przerwie, życzę pięknych udanych dni i uśmiechu. Jola
    autor jabed
  • dodano: 03 lipca 2011 12:52
    Wspaniałych wakacji, cudownego wypoczynku Ci życzę! Nie mogę sie dość napatrzeć na Twoje prace, są cudne! pozdrawiam Hania
    autor haniamrok
  • dodano: 01 lipca 2011 18:18
    Zdecydowanie TWÓRCZOŚĆ jest radością życia i daje poczucie wyjątkowości w życiu. Podziwiam prace są pełne pasji i kolorów ! MIŁYCH WAKACJI I DUŻO SŁOŃCA
    autor beciakb1
  • dodano: 30 czerwca 2011 17:23
    Dzięki takim ludziom, jak Ty, Krysieńko - nasz świat jest jeszcze piękniejszy. :)
    autor bellatrix2009
  • dodano: 28 czerwca 2011 18:26
    Nie nadążam za zmianami na tym blogu. Coraz to piękniejsze szatki przywdziewa...Pozdrawiam serdecznie.
    autor grycela
  • dodano: 27 czerwca 2011 23:17
    Duzo słoneczka zyczę.Ula
    autor ula
  • dodano: 27 czerwca 2011 19:30
    Wspaniałego odpoczynku  A ja tymczasem pooglądam Twoje wspaniałe prace Pozdrawiam Serdecznie
    autor yukka.26
  • dodano: 27 czerwca 2011 12:14
    Twoje prace Krysiu sa sliczne. Uwielbiam te ołówkowe. Pozdrawiam
    autor Teresa
  • dodano: 26 czerwca 2011 13:59
    Miłego odpoczynku dużo fajnej pogody, pozdrawiam
    autor bozena12361
  • dodano: 24 czerwca 2011 20:14
    Miłego urlopu,dużo pozytywnej energii. Pozdrawiam cieplutko
    autor 1beam
  • dodano: 24 czerwca 2011 19:41
    Miłego urlopu. Pięknych niezapomnianych chwil oraz zdrówka życzę Ja będę zwiedzać ...galerie.
    autor jabed
  • dodano: 24 czerwca 2011 19:41
    Miłego urlopu. Pięknych niezapomnianych chwil oraz zdrówka życzę Ja będę zwiedzać ...galerie.
    autor jabed
  • dodano: 24 czerwca 2011 17:41
    urlopuj się miło;) buziaki
    autor donwinka3
  • dodano: 24 czerwca 2011 15:11
    Witam! Bardzo ciekawe i kolorowe obrazeczki... rzeźby też robią wrażenie. Pozdrawiam serdecznie i życzę miłych wakacji :)
    autor singiel312.blogspot.com
  • dodano: 24 czerwca 2011 9:21
    Wspaniale prace! Zawsze z mila checia ogladam! http://unser-welt.blogspot.com/MILEGO URLOPU!
    autor Katrina
  • dodano: 24 czerwca 2011 9:16
    To się nazywa Utalentowane Małżeństwo! Wspaniałe prace. Jak zwykle jestem pod wielkim wrażeniem... Gratuluję! Życzę Ci wspaniałych, letnich dni razem z Twoją Rodzinką z daleka! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 24 czerwca 2011 9:05
    Wypoczywaj Kochana, tylko znowu będzie mi brakowało Twojej kolorowej duszy.Wracaj z nowymi pomysłami i weną twórczą. Pozdrawiam cieplutko, chociaż leje za oknem.
    autor icudaki1
  • dodano: 24 czerwca 2011 7:58
    Dużo odpoczynku, słoneczka i radości życzę:)))
    autor nagietek
  • dodano: 23 czerwca 2011 22:25
    Wypoczywaj Krystynko, ciesz się każdą chwilą. A ja tymczasem do świata barw się przenoszę. Dużo słońca, Wiesia
    autor Vehuan
                                              
                             

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz