Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

poniedziałek, 12 lutego 2018

Wnusio..... sobota, 30 czerwca 2012

Wnusio.....

sobota, 30 czerwca 2012 12:38
JEST WSPANIALY!!!!!!!!!cicho.....dziadek śpi.....No i kto tu kogo pilnuje?                                                                                                     

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 30 czerwca 2012 16:41
    Piękniejszego dziecka dawno nie widziałam.Niech rośnie na pociechę Babuni i Dziadkowi. pozdrawiam serdecznie całą Rodzinkę.
    autor Lotka
  • dodano: 30 czerwca 2012 14:33
    Ależ rozkoszny maluszek, nic tylko przytulać i całować Taki to dopiero potrafi zawrócić w głowie Pozdrawiam Krysiu:)
    autor rodorek
  • dodano: 30 czerwca 2012 14:18
    Widać,że Babcia we wnusiu zakochana.Nic dziwnego,bo szkrab jest przesłodki.Pozdrawiam
    autor Ludmiła
  • dodano: 30 czerwca 2012 13:28
    Wnusio jest zawsze najwspanialszy, najmądrzejszy i najpiękniejszy :-) Mam wnusia i wnuczkę.
    autor Jasna8

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 05 lipca 2012 8:30
    Bardzo fany wnuk, przepiękny chłopiec :) Mam prośbę , mogłabyś się na tym zalogować? http://shinybox.pl/?ref=f4fab2e O ile oczywiście nie masz konta ? Z góry dziękuję :)
    autor domis_123
  • dodano: 05 lipca 2012 1:41
    Dziadek zdaje się cokolwiek umęczony, zdrzemnąć by się chiał, a tu maleństwo pełne sił witalnych bawić się chce. A może faktycznie dziadka pilnuje, żeby nie zasnął. Maj też jest moją ulubioną porą. Feeria barw i zapachów. Obrazy z przyjemnością, jak zwykle, oglądnęłam.
    autor Vehuan
  • dodano: 04 lipca 2012 23:54
    Śliczne rodzinne zdjęcia:) Maleństwo przesłodkie;):):)
    autor hurghada35
  • dodano: 04 lipca 2012 19:03
    Fantastyczny chłopak, sama radość dla babci i dziadka. Pozdrawiam
    autor ZielonaMila
  • dodano: 04 lipca 2012 18:39
    Śliczny bobas,duma i radość dziadków- gratuluję pociechy i życzę dużo zdrówka.Pozdrawiam serdecznie.
    autor 1beam
  • dodano: 04 lipca 2012 18:01
    Gratuluję rozkoszy bycia Babunią, Krystynko.Serdeczności.
    autor dobrochnaa9
  • dodano: 04 lipca 2012 9:13
    Wnusie są piękne. Widać, że dziadkowie są dumni. Pozdrawiam. Zapraszam do siebie.
    autor k-polcyn
  • dodano: 04 lipca 2012 8:58
    Rozkoszny bobas. Podobno wnuki kocha się do szaleństwa. Patrząc na zdjęcia nie ma wątpliwości. Serdeczności zostawiam.
    autor icudaki1
  • dodano: 04 lipca 2012 8:01
    Szczęśliwa babcia, mająca takiego wnusia. Gratuluję i pozdrawiam. Elżbieta
    autor motyl2.bloog.pl
    blog: motyl_2
  • dodano: 03 lipca 2012 21:33
    Witaj Krysiu,dziękuję za ciepłe słowa.Wnusio śliczny,serdecznie pozdrawiam:)
    autor maria
  • dodano: 03 lipca 2012 20:39
    Gratuluję!!! Śliczny wnusio:-))) Po prostu sama słodycz:-) Pozdrawiam Cię Krystynko serdecznie :-))
    autor Ela
  • dodano: 03 lipca 2012 9:42
    Prześliczne dzieciątko, ale to nic dziwnego bo ma takich świetnych dziadków!Pozdrawiam Cię Krysiu serdecznie
    autor Joter
  • dodano: 02 lipca 2012 20:07
    Całkowicie to rozumiem. Każdy wnusio jest wspaniały. Gratuluję
    autor baśka
  • dodano: 02 lipca 2012 12:32
    Śliczny Wnusio! Wiem, jaka to radość... czterokrotnie. Dziadkowie też wspaniale wyglądają. Pozdrawiam cieplutko oraz dziękuję za wizytkę! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 02 lipca 2012 8:52
    Dzięki za wizytę w "moim" lesie. Przyroda jest wspaniała. dobrze, że jawi się jako przeciwwaga ludzkości. Masz wielkie szczęście: talenty, romantyczną naturę, piękne wnętrze, wspaniałą rodzinę, w której obecnie dominuje - jak zwykle u dziadków - WNUSIO ! Jak to małe dziecię - rozkoszne, a dla dzoadków najpiekniejsze i najsłodsze na świecie. Serdecznie pozdrawiam Gabi
    autor kresowianka32
  • dodano: 01 lipca 2012 5:52
    Witaj Krysiu!Jaki śliczny wnusio. A jaki fajny, skoro zadbał o spokojny sen dziadka.Pozdrawiam Krysiu.
    autor Peja0515
  • dodano: 30 czerwca 2012 21:28
    O jejku babuni, jaki ten Twój wnusio prześliczny, chętnie bym go "schrupała" :)Pozdrawiam serdecznie.
    autor JaGa
  • dodano: 30 czerwca 2012 20:18
    Krysiu , moje gratulacje . Wnusio do zakochania . A Dziadkowie tak mają , że najlepiej z pilnowania wnuków wychodzi im ... zasypianie . Całusy dla wnusia .
    autor henwgl
  • dodano: 30 czerwca 2012 19:42
    super dzieci brawo cmok kama brawo
    autor kamilablog1
  • dodano: 30 czerwca 2012 18:34
    Prawie każdzy dziadek zasypia wcześniej niz wnuczek. Ale czasami babcia też. Wiem coś o tym, bo mam dwóch wnuczków /i jednego dziadka/. Serdecznie pozdrawiam.
    autor Stokrotka
  • dodano: 27 lipca 2012 12:45
    Pozdrawiając Ciebie z Królestwa Syneloi życzy Tobie Grzeh radości z Internetowej twórczości. 
    autor Syneloi
  • dodano: 11 lipca 2012 21:52
    Witaj! Ciesze sie ze wpadlas do mnie, dzieki temu moglam pojsc twoim sladem i zawitac w twoje bogate progi! Ile tu roznosci! Mysle, ze bede stalym gosciem :) Jaki sliczny bobasek i dumny dziadzio! Wiesz, dalas mi pewna mysl! zainspirowalas mnie! Niedawno napisalam cos o mezczyznie, ktory zostaje dziadkiem; w kazdym razie dalas mi pomysl, by zamiescic te moja refleksje na blogu, do uslyszenia, a raczej przeczytania - wkrotce :)
    autor Ako
  • dodano: 06 lipca 2012 14:13
    Krysiu, fantastyczny wnuczek. To Wasze szczęście i wielka radość. Ślę Ci moc serdeczności
    autor łucja-Maria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz