Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

http://drugikoronkowy.blogspot.com/(edytuj) wtorek, 25 czerwca 2013

http://drugikoronkowy.blogspot.com/(edytuj)

wtorek, 25 czerwca 2013 19:03


 Poprzenosiłam część materiałó,obrazów z tego blożka na nowy o nazwie Ach to życie moje dwa który jest na stronce Bloggera ponieważ boję się że wszystko tu poznika.....Tam radzę sobie prościej i lepiej .Nie rezygnuję z tego blożka bo bardzo go polubiłam i będę obserwowała co dalej.Dam co jakiś czas jakiś wpis i poczekam.Może to się ponaprawia....A oto adres do mojego nowego internetowego domku                                  http://drugikoronkowy.blogspot.com/

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 13 stycznia 2017 10:49

  • dodano: 07 lipca 2013 14:01
    Jakoś nie mogę dodawać komentarzy na tym Twoim nowym blogu Krysiu, nie mam żadnego konta google, nie piszę bloga, jako anonim też nie mogę dodać....nie wiem, może ten nowy blog mnie nie lubi ? :( Dlatego wróciłam tutaj. Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo dobrego i następnych pięknych prac :)
    autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
  • dodano: 27 czerwca 2013 16:38
    Męczę się z wpisem na blogu i nic mi nie wychodzi.Próbowałam założyć nowe konto na wp i nie wiem czy nie wpadłam w pułapkę naciągania na pieniądze, bo zażyczyli sobie nr mojego telefonu.Zaryzykowałam i dalej nic nie działa.Czy masz jakieś wieści w tej materii? Pozdrawiam.Ula
    autor ula
  • dodano: 25 czerwca 2013 19:54
    Z przyjemnością obejrzałam Waszą ciekawą Galerię. Twoje koronkowe obrazki są niesamowicie bajkowe. Bardzo mi się podobają, bo od razu znalazłam się w innej przestrzeni! To malarstwo znakomite na deszczowy dzień, bo wcale nie zauważa się złej pogody. Czym Krysiu malujesz, a właściwie powinnam powiedzieć tkasz: tuszem, akrylem, czy po prostu pisakiem???? Piękne.
    autor Joter
  • dodano: 25 czerwca 2013 19:11
    Poprzenosiłam część materiałó,obrazów z tego blożka na nowy o nazwie Ach to życie moje dwa który jest na stronce Bloggera ponieważ boję się że wszystko tu poznika.....Tam radzę sobie prościej i lepiej .Nie rezygnuję z tego blożka bo bardzo go polubiłam i będę obserwowała co dalej.Dam co jakiś czas jakiś wpis i poczekam.Może to się ponaprawia....A oto adres do mojego nowego internetowego domku http://drugikoronkowy.blogspot.com/
    autor krychabk

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz