Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Pierwsza marcowa niedziela niedziela, 03 marca 2013

Znów niedziela..

niedziela, 24 lutego 2013 16:20
Na spacerze dziś nie byłam bo padał śnieg  z deszczem...Co robilam? Porządki w fotografiach  i komputerze.Znalazłam zdjęcie obrazu który  namalowalam  w 2009 roku i dalam w prezencie młodym. (.Kolorowe kwiaty-akryl na płótnie 40x50)Energia przekazana temu obrazkowi w trakcie malowania napewno teraz pomaga im się uśmiechać do siebie .Lubię ten obrazek....

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 01 marca 2013 18:51
    Wydaje mi się, że wszystkie Twoje obrazy są wyjątkowo radosne ze względu na różnorodność barw. Na pewno mogą rozjaśnić najbardziej smutny pokój. Serdecznie pozdrawiam.
    autor Anna
  • dodano: 28 lutego 2013 23:30
    A ten obrazek ma inny charakter
    autor ula
  • dodano: 28 lutego 2013 15:36
    Oooo, bardzo pasuje do pogody za moim oknem, jeszcze bardziej się usmiecham jak na niego patrzę. Od dwóch dni mam wiosnę za oknem a z Twoim obrazkiem jest jeszcze bardziej wiosennie. Pozdrawiam cieplutko:)
    autor icudaki1
  • dodano: 28 lutego 2013 8:38
    Ja też bym się uśmiechała do takiego obrazu. Piękny bukiet pełen radości! Podziwiam i jeszcze nie raz będę podziwiała. Serdeczności Krysiu Liliana http://owocdecyzji.com/
    autor liliana2playas@yahoo.comi
  • dodano: 26 lutego 2013 19:56
    Piękny i energetyczny,lubię takie widoki. Pozdrawiam serdecznie.
    autor 1beam
  • dodano: 26 lutego 2013 14:13
    Też lubiłabym ten obrazek, ze względu na cudne kolory. Przepięknie go namalowałaś. Podziwiam talent, którego mi brakuje. Do robótek ręcznych mam zdolności, a do malowania niestety... . Pozdrawiam.
    autor Lotka
  • dodano: 25 lutego 2013 22:02
    Toż to istne arcydzieło! I sam Van Gogh nie powstydziłby się pod tym obrazem złożyć swojego podpisu. Nawiasem mówiąc, kojarzy mi się on trochę ze "Słonecznikami" tego słynnego holenderskiego malarza. Może to ta ekspresja barw;). Pozdrawiam serdecznie;).
    autor Przechowialnia
  • dodano: 25 lutego 2013 20:04
    Hihihi! a to ci numer! zamiast komentarza wkleiło mi się moje zdanie, które o owadach przed chwilą pisałam... co to za cyrki? No nic, Krystyno, powtórzę raz jeszcze, to co napisałam w komentarzu: Rzeczywiście dobra energia bije z tych Twoich pięknych kwiatuszków, tego bukieciku... Energetycznego, chciałoby się rzec. Ty to masz talent! Podwójny... Pozdrawiam cieplutko oraz dziękuję za miłą wizytkę! Halszka
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 25 lutego 2013 19:56
    Duża liczba komórek nerwowych, jak na rozmiar owadów, pozwoliła im przez setki tysięcy lat z sukcesem ewoluować, dzięki czemu przetrwały do dziś i zasiedlają wszystkie możliwe środowiska na ziemi.
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 25 lutego 2013 13:37
    Witaj Krysiu! Rzeczywiście, pozytywna energia bije z Twoich obrazów... Zabiorę jej trochę ze sobą, pewnie mnie wzmocni. Pomyślę o niej przed drzemką, którą za chwilę zamierzam sobie podarować w srodku dnia... Wybacz, że rzadko wpisuję się, ale zapewniam - pamiętam i odwiedzam, bo potrzeba mi tej radości, która w tym blogu jest w mocy Twych malunków. Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna Laura
    autor laura
  • dodano: 25 lutego 2013 13:36
    Witaj Krysiu! Rzeczywiście, pozytywna energia bije z Twoich obrazów... Zabiorę jej trochę ze sobą, pewnie mnie wzmocni. Pomyślę o niej przed drzemką, którą za chwilę zamierzam sobie podarować w srodku dnia... Wybacz, że rzadko wpisuję się, ale zapewniam - pamiętam i odwiedzam, bo potrzeba mi tej radości, która w tym blogu jest w mocy Twych malunków. Pozdrawiam najserdeczniej - Krystyna Laura
    autor laura
  • dodano: 25 lutego 2013 9:57
    Te czerwone to mak? Strasznie lubię polne maki, mam tyle skojarzeń, wywołują wzruszenie... Ale to chyba nie maki namalowałaś, bo białe też podobne, a wyglądają jak dzika biała róża. Musiałaś chyba długo pracować nad tym obrazem, tyle drobnych szczegółów.
    autor notaria
  • dodano: 25 lutego 2013 8:41
    Krysiu, z tego obrazu naprawdę emanuje dobra energia. Patrzę i uśmiecham się...Pozdrawiam serdecznie:)
    autor rodorek
  • dodano: 25 lutego 2013 6:41
    Krysiu śliczny, taki optymistyczny.Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 24 lutego 2013 23:33
    Krysiu takie słońce w tych kwiatach! Chociaż troszkę napatrzyłam się, bo za oknem wiatr i wciąż zima smutna i szara.Fantastycznie przekazujesz ciepło i blask.Pozdrawiam Cię najserdeczniej.
    autor Joter
  • dodano: 24 lutego 2013 22:13
    Śliczny obraz, patrząc na niego trudno sie nie uśmiechać. Kocham kwiaty, uwielbiam na nie patrzeć. Żywe kwiaty tak szybko przemijają, te namalowane, sfotografowane są z nami cały czas. pozdrawiam serdecznie.
    autor haniamrok
  • dodano: 24 lutego 2013 18:08
    Śliczne kwiaty ,śliczny obraz, lato mi przypominają :-)
    autor Jasna8
  • dodano: 24 lutego 2013 17:28
    Zakwitły anemony:), na leśne zawilce trochę za wcześnie:))
    autor czesia
    • Ciekawa strona!
      autor Daniela
    • dodano: 20 lutego 2015 16:37
      Ciekawy wpis!
      autor Beniamin
    • dodano: 27 października 2014 16:13
      Fascynująca strona!
      autor Dorian
    • dodano: 28 marca 2013 22:14
      Piekne kwiaty,caly bukiet az wyplywa z wazonu, akurat czekamy na wiosne i ta zielen, ktorej teraz nie ma. Pozdrawiam
      autor Plywajacy
    • dodano: 03 marca 2013 11:20
      Pamiętam ten obrazek jeszcze z NK, już wtedy zachwycał wszystkich, jest naprawdę piękny, kolorowy, ciepły, radosny. Serdecznie Cię pozdrawiam Krysiu, a obdarowanym tym cudem, życzę aby ich życie było równie piękne :)
      autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
    • dodano: 03 marca 2013 11:13
      Obrazek PIĘKNY:))) Pozdrawiam cieplutko:)
      autor nagietek
    • dodano: 02 marca 2013 8:30
      Porządki w fotografiach- to lubię:) Zawsze schodza mi baaaardzo długo:)
      autor Hurghada35
    • dodano: 01 marca 2013 21:04
      Świetny wpis , bardzo mi się tu u Ciebei podoba ;)
      autor Pawel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz