Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Wiosenne Święta....czy napewno wiosenne?U mnie zima.... sobota, 30 marca


Wiosenne Święta....czy napewno wiosenne?U mnie zima....

sobota, 30 marca 2013 19:40
Wesołych Świąt!!!!Aby wreszcie wiosna zielenią pomalowala świat i aby promyczki słoneczka dodały uśmiechu do każdego dzionka czyniąc goo radosnym....(Gdy tylko mój komputer znów zacznie wykonywac moje polecenia -napewno odwiedzę i zostawię ślad na blozkach cudnych}Zostań koguciku pilnuj  tych pomalowanych....(Kartka akryl i inne malujące)


Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 30 marca 2013 22:15
    Ależ piękny obraz :-) Wesołych , spokojnych i zdrowych świąt życzę !
    autor Jasna8

Skocz do dodawania komentarzy

3 komentarze:

  1. БК MelBet пользуется большой популярностью сегодня на российском рынке: -Деятельность организации лицензирована; - Игрокам предоставлен впечатляющий перечень ставок - в формате live и предматчевых; - Здесь нет задержек с выплатами. Линия ставок невероятно презентабельна. Для того, чтобы получить выгодный бонус на совершение ставок, необходимо всего лишь использовать промокод MelBet RS777. Получить промокод можно на ставку либо на депозит. Каждое предложение имеет свои особенности отыгрыша - рабочий промокод Мелбет.

    OdpowiedzUsuń
  2. Система бонусов и поощрений в БК 1хбет существенно увеличивает привлекательность компании в глазах пользователей. Выгодные предложения доступны и новеньким, и игрокам, уже имеющим опыт работы на платформе. В числе внушительного ассортимента бонусной программы очень очень просто потеряться. Каждый промокод 1хбет гарантирует право на определенные преференции - промокод в 1xbet.

    OdpowiedzUsuń