Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Ołówkiem sobota, 26 stycznia 2013


Ołówkiem

sobota, 26 stycznia 2013 16:21
Sprawia mi wielka radość rysowanie....Niektóre z rysunków odpoczywały kilka lat w szufladzie.Gdy przeszłam na emeryturę wydobyłam je z ukrycia,posegregowałam  daję im nowe życie....Nie wstydzę się ich tak jak kiedyś...Niczego nie wyrzucam,nie poprawiam..Przecież One są moje i mówią o samopoczuciu w danej chwili,lepszym ,gorszym.Pomagają mi widzieć świat  bardziej kolorowy niż jest w rzeczywistości choć są ołówkowe...To przecież jest coś co kocham robić.A więc będę zamieszczała obrazki akrylowe,kolorowe i ołówkowe....Tak na zmianę

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 27 stycznia 2013 8:04
    Krysiu piękne. Uwielbiam ołówkowe obrazy.Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 26 stycznia 2013 21:27
    cudowne
    autor anya
  • dodano: 26 stycznia 2013 21:15
    Z całego serca i szczerze gratuluję talentu...mnie los nie obdarzył zdolnościami w rysunku, malarstwie... ale podziwiam z radością. Życzę wielu ciekawych inspiracji. Pozdrawiam
    autor jabed
  • dodano: 26 stycznia 2013 17:19
    tez kiedys rysowalam olowkiem , bardziej mi to lezalo niz malowanie farba lubie szczegoly olowek daje tu wspaniala mozliwosc, ale teraz reka mi "zastygla" i czasu nie za wiele :) dziekuje za odwiedziny
    autor lewym OK
  • dodano: 26 stycznia 2013 16:58
    Krysiu, niezmiennie podziwiam:) Lubię ludzi z pasją... Pozdrawiam serdecznie:)
    autor rodorek

    Komentarze

    • dodano: 08 lutego 2013 20:07
      Bardzo mi się podoba ten obraz...jest taki unikalny .... a rysowanie ołówkami - to już sztuka przez duże S. Tutaj trudniej niż w farbach nadać światło i cienie. Z pozdrowieniami Mgiełka.
      autor Mgiełka.
    • dodano: 08 lutego 2013 20:07
      I ja tez wpadlam do ciebie bys poczula troche jeszcze wiecej ciepelka. Pozdrawiam z usmiechem Liliana http://owocdecyzji.com/
      autor liliana2playas@yahoo.comi
    • dodano: 06 lutego 2013 8:43
      I bardzo dobrze, że wyciągasz je z szuflady, są piękne i wiele mówią o Tobie. Bardzo lubię obrazy ołówkiem rysowane. Pozdrawiam ciągle jeszcze baaaaardzo zimowo! Halszka
      autor Halszka
    • dodano: 05 lutego 2013 20:30
      Piękno,wrażliwość,radość,smutek i tęsknota,wszystko to potrafisz Krysiu namalować,wyrazić w swoich pracach.Jestem wciąż pod wrażeniem. Pozdrawiam.
      autor 1beam
    • dodano: 03 lutego 2013 18:44
      Rysunek choć nie ma kolorów, jest kolorowy. Każdy może w nim zobaczyć to, co chce i jakie chce barwy. Ważne, ze jest pogodny i uśmiechnięty. Pokazuj nam swoje cuda, chętnie przychodzę oglądać. Pozdrawiam serdecznie.
      autor Lotka
    • dodano: 03 lutego 2013 13:30
      Kiedyś mój , nieżyjący już od kilkudziesięciu laty , ukochany kuzyn napisał na odwrocie podarowanej mi fotografii:"Człowiek - to twórca , tylko takich uznaję". Zgadzam się z tym aforyzmem i dedykuję je Tobie. Wówczas ja byłam entuzjastką tańca i przez 20 lat nim sie parałam, choć nie taką formą, jaką wtedy sobie życzyłam. Wolno było tańczyć balet lub amatorsko - ludowe .
      autor Gabi
    • dodano: 01 lutego 2013 21:24
      Śliczne. Też maluję, rysuję ale nie posiadam aż takiego talentu. Rysunku raz namalowanego się nie poprawia ;) śliczne arcydzieło - pozdrawiam.
      autor kwiatuszek
    • dodano: 01 lutego 2013 8:20
      Bardzo twórcze, jednak bardziej podobają mi się kolorowe prace :)
      autor Anonimmowa
    • dodano: 31 stycznia 2013 20:46
      Pozdrawiam bardzo serdecznie;)
      autor hurghada35
    • dodano: 30 stycznia 2013 21:34
      Nie wiem dlaczego, ale uwielbiam bialo-czarne obrazy. Twoj jest uroczy, mozna sie w niego gapic i gapic. Krysiu, czy myslalas kiedys o tym zeby oprocz blogu znalezc inne miejsce by Twoje dziela moglo zobaczyc wiecej ludzi? Az szkoda zeby ich gdzies nie wystawic. Taki talent nie jeden doceni. Posylam tropikalne ciepelko Lilianahttp://owocdecyzji.com/na
      autor liliana2playas@yahoo.comi
    • dodano: 30 stycznia 2013 10:29
      Wpatruję się w Twój rysunek i usiłuję nasycić się radością, którą widzę, promiennym i szczęśliwym uśmiechem dziewczyny i mocą kwiatów które ją otaczają i chronią. Zachwyciłam się!!!!!!
      autor Joter
    • dodano: 30 stycznia 2013 8:38
      Jak przyjdzie Ci do głowy któryś z tych maleństw wyrzucić, to wyślij go do mnie, listonoszem. Toż to grzech wyrzucać takie cudeńka i się ich wstydzić. Masz złote ręce Krysiu
      autor icudaki1
    • dodano: 29 stycznia 2013 11:56
      Cudownie jest tak znaleźć siebie z "tamtych" lat. Przypomnieć sobie jak się kiedyś widziało świat.
      autor Malbena
    • dodano: 28 stycznia 2013 11:19
      Krysiu, przeczytałam, że kreatywność, twórczość przedłuża życie i wyzwala endorfiny twoje prace dja radość nie tylko Tobie, także nam, odbiorcom. Dziękuję 
      autor haniamrok
    • dodano: 27 stycznia 2013 21:08
      Krysiu,Twój talent i pasja godne są nagrody. Pozdrawiam serdecznie.
      autor 1beam
    • dodano: 27 stycznia 2013 14:41
      bardzo pracowite, tyle szczegółów, kształtów, odcieni - talent, cierpliwość, pasja?
      autor czesia
    • dodano: 27 stycznia 2013 13:16
      Tez mam sporo szkiców i rysunków z początków mojej zabawy w malowanie.Leżą w teczkach gdzieś w szafie i czasami oglądam je .Jedne są w miarę dobre ,a niektóre naiwne i do poprawki.Ale wolę malować na bieżąco.Choć ostatnio mam przerwę "w twórczości".Pozdrawiam serdecznie.
      autor Isia
    • dodano: 27 stycznia 2013 12:54
      wspaniałe są te Twoje obrazki ! :) pozdrawiam serdecznie
      autor Beata
    • dodano: 27 stycznia 2013 9:12
      Tu się nie ma czego wstydzić, Krysieńko. Twoje obrazki są prześliczne. Ale przede wszystkim Twoje... Pozdrawiam serdecznie. :)
      autor bellatrix2009
    • dodano: 27 stycznia 2013 8:57
      Bardzo mi się Twoja pasja Krysiu podoba, też tak bym chciała... :)) Pozdrawiam serdecznie.
      autor JaGa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz