Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Po nowemu środa, 05 czerwca 2013

Po nowemu

środa, 05 czerwca 2013 18:49
Może dodam obrazek?/-no i jak się okazuje nie wstawię....Nie potrafię....Jakoś wszedł ten obrazeczek ale miał być inny- nie wyszło..A i jakość fatalna....Nic to-dziś rezygnuję z nauki,za dużo nerwów....Pozdrawiam Wszystkich Blogowych przyjaciół...powodzenia,cierpliwości,optymizmu..........Ja będę wpadała odwiedzala ale jestem bardzo niespokojna i zawiedziona...Bylo tak fajnie....Bylo......

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 10 czerwca 2013 7:31
    To fakt Krysiu, że potrzeba cierpliwości do tych wszystkich zmian. Mnie najlepiej przypasowała metoda dodawania zdjęć przez przeciąganie. Chwytam myszką fotkę ze swoich zasobów komputerowych i przeciągam bezpośrednio na blog do nowego tekstu. Potem klikam w nie (na rogach pokazują się maciupkie kwadraciki) i pomniejszam lub powiększam. Metoda nie jest trudna... Spróbuj Krysiu:) Pozdrawiam serdecznie
    autor rodorek
  • dodano: 08 czerwca 2013 20:10
    Mam podobnie  Nie potrafię się odnaleźć na nowej platformie blogowej
    autor Annika
  • dodano: 08 czerwca 2013 5:52
    Krysiu podobno jeszcze nie zakończyli wszystkiego. Pozdrawiam
    autor peja0515
    • dodano: 14 września 2015 18:26
      Ciekawa strona!
      autor Czcislaw
    • dodano: 04 lipca 2013 17:20
      A ja radzę sobie świetnie na tej platformie. Mój sakralny blog ma więcej wejść niż na Bloggerze. Dlatego go przeniosłam stamtąd na WP. I swojej decyzji nie żałuję. Serdecznie pozdrawiam.
      autor Monia
    • dodano: 16 czerwca 2013 12:04
      Witam w klubie rozczarowanych tez po urlopie mam problemy z poprawnym działaniem nowej strony. Podziwiam pasje...Życzę cudownych niezapomnianych chwil spędzonych z Rodziną. Pozdrawiam
      autor jabed
    • dodano: 13 czerwca 2013 21:59
      Ja też jeszcze się uczę,ale może nie będzie tak źle jak wydawało się na początku. Pozdrawiam Cię serdecznie Krysiu
      autor maria
    • dodano: 11 czerwca 2013 20:36
      Krysiu Ty moja droga, doskonale Cię rozumiem. Także nie lubię zmian, a lubię rutynę. Wpaść na moment, podzielić się radością czy nowością ze znajomymo Blogerami, "usłyszeć" słowko czy dwa od fanów. A często zamiast przyjemności spotykamy frustrację. Ale ona przechodzi. Jutro będzie lepiej. Zobaczysz. Każde Twoej zdjęcie, każdy malunek mnie cieszy, bo widzę i czuję Twoją pasje. To liczy się najbardziej. Ściskam Cię mocno i do zobaczenia. Liliana http://owocdecyzji.com/
      autor liliana2playas@yahoo.com
    • dodano: 11 czerwca 2013 19:49
      jestem w nowej formule, z fotami nie ma klopotu. Nie mam natomiast linkow do ulubionych blogów i stron. Pozdrawiam:)
      autor czesia
    • dodano: 11 czerwca 2013 19:17
      Krysiu musimy uzbroić się w cierpliwość.Mam nadzieję,że wszystko dobrze się skończy.Pozdrawiam serdecznie.
      autor 1beam
    • dodano: 10 czerwca 2013 14:24
      Cierpliwość powinna być podstawą każdego działania:) Pozdrawiam
      autor ZielonaMila

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz