Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Po niedzieli... poniedziałek, 18 marca 2013

Po niedzieli...

poniedziałek, 18 marca 2013 14:27
Czas na ołówkową dziewczynkę-...Wydostała się z szuflady w której była od 2011 roku.Choć jest  ołówkowa ja widzę Ją we wszystkich kolorach tęczy-jest mi bardzo bliska...(szkic na kartce A4).Lubię zabawy z ołówkiem-wtedy nie widzę złej pogody,nie słyszę złych wiadomości....Fajnie jest!

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 22 marca 2013 7:39
    Zachwycasz Krysiu, jak zawsze zresztą:) Niezmiennie podziwiam pasję i talent...Pozdrawiam serdecznie:)
    autor rodorek
  • dodano: 21 marca 2013 19:47
    To miałaś bardzo owocną niedzielę. Pozdrawiam serdecznie.
    autor Stokrotka teraz jes https://stokrotkastories.blogspot.com/
    blog: prawiewszystkiemojepodroze.blog.onet.pl  teraz jest    dodano: 19 marca 2013 18:45
  • Uwielbiam takie rysunki ołówki, przypominają mi dzieciństwo i utalentowaną koleżankę, która podrzucała mi swoje szkice. Byłam zachwycona. Szkoda, że nie przetrwały.
    autor Malbena
  • dodano: 19 marca 2013 9:34
    Piękne dzieło:) Pozdrawiam
    autor ZielonaMila
  • dodano: 19 marca 2013 8:37
    Piękna ta Ołówkowa Dziewczynka... piękna z urody i pięknie przez Ciebie narysowana. Wspaniałą masz odskocznię od rzeczywistości... a ta potrafi czasami dopiec. U nas nadal sypie czymś białym... Pozdrawiam cieplutko... i byle do wiosny! Halszka
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 19 marca 2013 6:17
    Krysiu jest po prostu piękna. Jak to dobrze jest mieć pasję.Uwielbiam ołówkowo.Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 18 marca 2013 19:02
    Krysiu dobrze jest mieć taką odskocznię od normalności... Ołówkowa dziewczynka ślicznie na mnie patrzy :) Pozdrowionka.
    autor JaGa
  • dodano: 18 marca 2013 16:47
    Jednym słowem uciekasz w świat fantazji i marzeń :-) Dobrze jest mieć gdzie uciec :-)))
    autor Jasna8

    Komentarze

    • dodano: 29 marca 2013 12:47
      Dziewczynka jak żywa.Podziwiam Twój talent. Krysiu,zawieszam blogowanie na czas nieokreślony. Pozdrawiam serdecznie i życzę Suchego Lanego Poniedziałku. 
      autor Ludmiła
      blog: blogkobiety
    • dodano: 28 marca 2013 17:02
      Dziewczyna jest piękna i nie przeszkadza jej to, ze namalowałaś ołówkiem. Dla mnie jest ona bardzo kolorowa. Wesołych Świat dla Ciebie i Twojej Rodzinki.
      autor Lotka
    • dodano: 28 marca 2013 10:25
      bardzo ładny rysunek i ślicznie wykonany. Bielutki baranek,co ma złote różki, bryka na wesoło po łące z rzeżuszki, od czasu do czasu chorągiewka buja i krzyczy do was WESOŁEGO ALLELUJA!!!
      autor agata
    • dodano: 28 marca 2013 0:02
      Światła, wszystkich barw wiosny i radości na Wielkanoc życzę ci już z Ottawy.Pozdrwaiam serdecznie Liliana http://owocdecyzji.com/
      autor liliana2playas@yahoo.comi
    • dodano: 27 marca 2013 23:59
      Dawno nie zaglądałem. A teraz zajrzałem pewnie intuicyjnie, w poszukiwaniu zaginionej wiosny. Znalazłem mnóstwo kolorów. Warto było. Zajrzałem też z pozdrowieniami. I z podziękowaniem, że pamiętasz :)
      autor Coobus
    • dodano: 27 marca 2013 12:27
      Dobrze jest mieć taką odskocznię, która leczy duszę. Ty Krysiu masz taki dar i w rękach i w sercu. Serdeczne życzenia świąteczne Ci składam i zostawiam pozdrowienia:)
      autor icudaki1
    • dodano: 26 marca 2013 20:48
      Piękny obraz...zresztą jak każdy w Twoim wykonaniu  Niezależnie od koloru każdy jest cudowny i wyjątkowy Pozdrawiam Serdecznie 
      autor Annika
    • dodano: 25 marca 2013 23:31
      Kocham ludzi z pasją,a Twoja Krysiu jest wyjątkowo piękna!Też bym tak chciałaPozdrawiam serdecznie|:-)
      autor maria
    • dodano: 25 marca 2013 18:43
      Zawsze podziwiałam tych,tórzy umieją oddać rzeczywistość pędzlem ,kredką czy ołówkiem.Ja nigdy tego nie potrafiłam,dlatego zostało mi tylko podziwianie tych,którzą mają taki dar.Dlatego Ciebie podziwiam..najpierw podziwiam , a potem zazdroszczę...
      autor anastazja
    • dodano: 24 marca 2013 21:02
      Rysunek piękny jak wszystkie twoje prace Krysiu.Pozdrawiam serdecznie.
      autor 1beam
    • dodano: 24 marca 2013 18:32
      Śliczny rysunek. Ja też lubiłam rysować, jednak bardzo dawno tego nie robiłam. Trzeba wrócić do przyjemności swoich. Pozdrawiam.
      autor FRIDA
    • dodano: 24 marca 2013 10:56
      Dziękuję w imieniu swoim i Wnusi! Talent ma po Mamie, a po mojej Córce. Pozdrawiam cieplutko... i już prawie wiosennie! Halszka
      autor Szczesliwa kobieta
    • dodano: 24 marca 2013 8:12
      Klik dobry:) Ołówek, to bardzo wdzięczne narzędzie dla artysty. Pozdrawiam serdecznie.
      autor grycela
    • dodano: 24 marca 2013 7:42
      Krysiu dziękuję za odwiedziny :) , u Ciebie bajkowo ...Gratuluje talentu , możesz się przenieść się w inny świat ,,Juz wkótce u mnie nowy wpis więc zaglądaj :) Pozdrawiam z Podlasia . Mona
      autor Mona
    • dodano: 23 marca 2013 21:20
      Śliczna..... Jaki piękny obrazek. Serdecznie pozdrawiam:)
      autor nagietek
    • dodano: 23 marca 2013 19:53
      Zanim przeczytałam w Twoim poście, że widzisz kolory w tej ołówkowej dziewczynce, pomyślałam to samo. Serdecznie pozdrawiam.
      autor Anna
    • dodano: 23 marca 2013 19:40
      Witkacy miał firmę portretową, dobrze prosperującą:)) Teraz zadomowił się w słupskim muzeum:))
      autor czesia
    • dodano: 23 marca 2013 19:13
      Piękne są Twoje rysunki. Czy są to portrety konkretnych osób?
      autor czesia
    • dodano: 22 marca 2013 16:42
      Sporo pracy musiałas Krysiu włożyć w ta ,,ołówkową dziewczynkę":):):)
      autor Hurghada35
    • dodano: 22 marca 2013 9:38
      Uroczy portrecik, czasem dobrze jest uciec w marzenia od rzeczywistości. Pozdrawiam serdecznie i życzę dalszej owocnej pracy twórczej. Elżbieta
      autor motyl2.bloog.pl
      blog: motyl_2

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz