Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Czekoladowe uśmiechnięte czwartek, 17 stycznia 2013

Czekoladowe uśmiechnięte

czwartek, 17 stycznia 2013 13:13
Dlaczego tak się cieszą?Po pierwsze dlatego że je namalowałam...Po drugie to już za kilka miesięcy-WIOSNA!Zostawiam te uśmiechnięte dziewczyny(A4-technika wlasna)

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 20 stycznia 2013 13:19
    Nawet nie wiesz, Krysiu, ile radości sprawiłaś mi tą wspaniałą wiadomością. Serdeczności bardzo ciepłe zostawiam..:)
    autor klubhumoru2
  • dodano: 20 stycznia 2013 13:05
    Kolejne cudeńka..Ja też ogromnie żałuję, Krysiu, że to tak daleko. Bardzo ciepło pozdrawiam i daj znać, proszę, jak te WAŻNE sprawy...Uściski
    autor klubhumoru2
  • dodano: 20 stycznia 2013 11:50
    POWIEM CI KOCHANA TWÓJ KLIMAT JEST WESOŁY I TWÓJ UŚMIECH
    autor kamilablog1
  • dodano: 18 stycznia 2013 8:09
    U Ciebie Krystynko zawsze uśmiechnięty i kolorowy klimat. Pozdrawiam ciepło
    autor czarnawrona - basia
  • dodano: 17 stycznia 2013 13:49
    Dziewczyny super, też chyba czekają na wiosnę tak jak ja :-)
    autor Jasna8

    Komentarze

    • dodano: 24 stycznia 2013 20:47
      Podobają mi się Twoje uśmiechy:))
      autor Tamanna
    • dodano: 23 stycznia 2013 12:19
      Bardzo piękny i optymistyczny obraz,z dużą dawką energii.Pozdrawiam serdecznie.
      autor 1beam
    • dodano: 21 stycznia 2013 21:59
      Krystynko, zgodnie z długoterminową prognozą pogody, pierwsze podmuch wiosny mają do nas zawitać już pod koniec lutego!!! Na razie jednak, pozwól że nacieszę oko wiosennymi pannami na obrazie
      autor Vehuan
    • dodano: 21 stycznia 2013 21:59
      Krystynko, zgodnie z długoterminową prognozą pogody, pierwsze podmuch wiosny mają do nas zawitać już pod koniec lutego!!! Na razie jednak, pozwól że nacieszę oko wiosennymi pannami na obrazie
      autor Vehuan
    • dodano: 21 stycznia 2013 14:10
      Patrzac na takie piekne obrazy az sie oko cieszy i serducho raduje,przepiekne az Ci zazdroszcze takich zdolnosci
      autor evelinaswe
    • dodano: 21 stycznia 2013 14:09
      O, jakie piękne wiosenne dziewczyny! Wspaniałe dzieło, Krystyno. Wpatrując się w te uśmiechnięte twarzyczki, aż radośniej na sercu się robi. Pozdrawiam cieplutko choć zima u nas nadal białą farbą maluje... Halszka
      autor Halszka
    • dodano: 21 stycznia 2013 12:42
      Bardzo ladnie zrobiony bloog duzo pracy jest tutaj wlozone i piekne rysuneczki wlasnoreczne pozdrawiam i dziekuje za wpisy
      autor Krismat .eu
    • dodano: 21 stycznia 2013 11:41
      Pieknie malujesz, nie jestem znawca ale podoba mi się Twój zywioł w obrazach :) pozdrawiam
      autor merlin-joe
    • dodano: 21 stycznia 2013 11:31
      Ciekawy obraz, piękne, ciepłe kolory. Pozdrawiam!
      autor Dominika
    • dodano: 21 stycznia 2013 9:58
      Świetne, technika tez mi się podoba!!!! Pozdrawiam serdecznie!
      autor minawetp
    • dodano: 21 stycznia 2013 8:49
      Klik dobry:) Tymczasem jednak śniegu po uszu i prognozy na mróz poniżej 20 stopni. Ale uśmiech zawsze wskazany. Pozdrawiam serdecznie.
      autor grycela
    • dodano: 21 stycznia 2013 6:55
      Krysiu fajny obrazek.
      autor Peja0515
    • dodano: 20 stycznia 2013 22:49
      Piękny, optymistyczny obraz! Dzięki, Krysiu za taki ciepły akcent w mroźny , zimowy jeszcze dzień. Twoja technika dodaje koronkowej lekkości panienkom, jestem pod dużym wrażeniem obrazka. Pozdrawiam Cię serdecznie.
      autor Joter
    • dodano: 20 stycznia 2013 20:31
      Zdecydowanie uśmiechy na myśl o wiośnie, przydadzą się bo piętnaście na minusie za oknem. Pozdrawiam cieplutko Krysiu:)
      autor icudaki1
    • dodano: 20 stycznia 2013 20:17
      Aż milej się robi, patrząc na te uśmiechnięte buzie. Serdecznie pozdrawiam.
      autor Anna
    • dodano: 20 stycznia 2013 20:16
      Brązowookie, kolorami brązu kojarzą się z jesienią, ale uśmich, wierzę wiosenny:)
      autor czesia
    • dodano: 20 stycznia 2013 19:27
      Bardzo radosny obrazek, można powiedzieć, że wiosenny:) Pozdrawiam serdecznie:)
      autor rodorek
    • dodano: 20 stycznia 2013 16:34
      W takim razie Krystynko zachęcam do wypróbowania mojego przepisu. Niektórzy ludzie lubią tę zupę trochę osłodzić, ale to rzecz gustu smakowego :) pozdrawiam
      autor czarnawrona - basia
    • dodano: 20 stycznia 2013 16:26
      Krysiu, prześliczne dziewczyny. Wspaniały obraz! I taka wiadomość, za dwa miesiące WIOSNA!!!!! Pozdrawiam
      autor Łucja-Maria
    • dodano: 20 stycznia 2013 15:14
      Bardzo piękne są Twoje dziewczyny. Wyglądają jak zrobione z włóczki. Technika , jaką malujesz jest niezwykle oryginalna. Zawsze zastanawiam się, czy takimi maleńkimi kroczkami malujesz i czy jest to pisak?...ołówek...czy coś innego. Pozdrawiam serdecznie.
      autor Lotka
      • dodano: 13 lutego 2016 15:30
        dobry wpis
        autor jagoda62
      • dodano: 01 lutego 2016 22:50
        dobry blog
        autor kurek5667
      • dodano: 21 sierpnia 2014 4:48
        Wyborny wpis!
        autor wiktoriusz
      • dodano: 31 stycznia 2013 9:56
        Piękne dziewczyny i cieple kolory. Pozdrawiam serdecznie Elżbieta.
        autor motyl_2
      • dodano: 26 stycznia 2013 19:49
        Krysiu bardzo lubię ogladać Twoje prace. Są takie Twoje,masz swój styl....Pozdrawiam cieplutko.
        autor Falusia
      • dodano: 26 stycznia 2013 0:08
        Kolejne ożywione postaci niosą radosny uśmiech. Ja również czekam już na wiosnę. Pozdrawiam.Ula
        autor ula
      • dodano: 25 stycznia 2013 20:22
        Cieszę się Krysiu, że jesteś, bo swoją twórczością czynisz świat piękniejszym i lepszym :) Wszystkiego dobrego w Nowym Roku i oczywiście zagłosowałam na Twój blog.....powodzenia :)
        autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
      • dodano: 25 stycznia 2013 19:42
        Podziwiam, dawno nie widziałem tak dobrze wykonanej sztuki!
        autor pawel
      • dodano: 25 stycznia 2013 10:05
        Krysiu no to teraz spokojnie czekam na wiosnę... :) Pozdrawiam serdecznie.
        autor JaGa
      • dodano: 25 stycznia 2013 9:26
        ZAPRASZAM NA SUPER KSIAŻKE BIAŁE TRUFLE
        autor kamilablog1
      • dodano: 25 stycznia 2013 5:48
        Pozdrawiam Krysiu.
        autor Peja0515
      • dodano: 24 stycznia 2013 22:03
        Spojrzałam na daty kilku ostatnich wpisów i widzę, że miałaś okresy dłuższych przerw. A jeśli już jest lepiej i masz nową energię, to będziesz częściej pisać? I malować?
        autor notaria

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz