Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Pierwsza marcowa niedziela niedziela, 03 marca 2013

Pierwsza marcowa niedziela

niedziela, 03 marca 2013 17:59
Słoneczko usmiechało sie do mnie caly dzień.Spacerowałam z Moim bez słów zasłuchana w przyrodę i głos ptaków  które pokazywały sztuczki cyrkowe przelatująć nad naszymi głowami i zmuszając do uśmiechu.Na ogrodzie też już widać wiosnę i jest troszkę roboty-ale to od jutra.Namalowałam ten energetyczny obrazek niedawno i zostawiam-ptaszki i drzewo w kolorach czekolady-mam cały cykl obrazów w tych barwach-tak jakoś się malują...(akryl 50x70).Bedę miała bardzo mało czasu na malowanie i internet ale napewno wpadnę co jakiś czas w odwiedzinki do blogowych przyjacioł.Z pozdrowieniami Krystyna

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 12 marca 2013 10:08
    Zyczenia imieninowe przesyłam
    autor czesia
  • dodano: 12 marca 2013 9:34
    To i ja wpadłam z pozdrowieniami. Trzymaj się zdrowo Krystyno... i byle do wiosny! Halszka
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 10 marca 2013 7:11
    Krysiu fajny obrazek.Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 09 marca 2013 17:32
    Witaj Krysiu, obrazek piękny, nie wiem gdzie Ty ale ja słońca nie widziałam, nie widzę i nie wiem kiedy zobaczę, pozdrawiam
    autor bozena12361
  • dodano: 09 marca 2013 10:14
    Czas na wiosenne kwiatki.Na obrazach i w rzeczywistości.Pozdrawiam.Ula
    autor ula
  • dodano: 08 marca 2013 17:20
    Jaki piękny obraz masz wielki talent. Nie zmarnuj go :) U mnie nn zapraszam i pozdrawiam ;)
    autor toja
  • dodano: 08 marca 2013 14:38
    Malujesz nie tylko pięknie, ale i słodko, bo sercem to czynisz. Uwielbiam patrzeć na Twoje dzieła, są wesołe i pogodne, cieszą oczy i radują duszę. Za to serdecznie Cię przytulam.
    autor Lotka
  • dodano: 07 marca 2013 9:39
    Twoja technika zachwyca mnie, jakbyś szyła obrazy na maszynie, haftowała atłaskiem, doprawdy urocze i ciekawe efekty. Pozdrawiam.
    autor gaździna
  • dodano: 06 marca 2013 0:13
    Przepadam, za kolorytem Twoich obrazów realnych i nierealnych jednocześnie. Prawdziwa magia.Pozdrawiam Cię już prawie wiosennie. Wszystkim opowiadam, że wieczorem w sobotę widziałam lecący wielki klucz gęsi.
    autor Joter
  • dodano: 05 marca 2013 18:21
    Rzeczywiście, u Ciebie już wiosna... Twój piękny - a dwojako energetyczny obraz - jest tego wyrazem. Pozdrawiam więc wiosennie oraz dziękuję za miłą wizytkę! Halszka
    autor Szczesliwa kobieta
  • dodano: 04 marca 2013 15:23
    to czekoladowe drzewko kwitnie i te ptaszki i smugi jasne- mistyka:)
    autor czesia
  • dodano: 03 marca 2013 22:49
    Dla mnie to są ciepłe barwy :-)
    autor Jasna8
  • dodano: 03 marca 2013 19:31
    Radosny, energetyczny obraz. Cały złotem się mieni. Takie przynajmniej odnoszę wrażenie. Wisząc gdzieś w mieszkaniu, na pewno dodawałby mieszkańcom codzienną dawkę pozytywnej energii:) Pozdrawiam serdecznie:)
    autor rodorek
    • dodano: 02 marca 2015 17:05
      Interesująca strona!
      autor Bozyslaw
    • dodano: 24 sierpnia 2014 15:50
      Wyborna strona!
      autor Nestor
    • dodano: 28 maja 2013 2:31
       Czuję ciepło tego drzewa... Bardzo miłe dla oka są Twoje obrazy. Pozdrawiam Krysię malarkę - Krystyna
      autor laura
    • dodano: 18 marca 2013 12:27
      Piękne:) Pozdrawiam
      autor ZielonaMila
    • dodano: 17 marca 2013 11:25
      Śliczny obrazek namalowałaś Krysiu,patrząc na niego naprawdę czuję zawartą tam wspaniałą energię! Ściskam Cię po przerwie,wracam
      autor maria
    • dodano: 14 marca 2013 13:31
      Artystka! Ładne dzieła :)
      autor drunk
    • dodano: 13 marca 2013 8:50
      Serdeczne życzenia imieninowe dla Ciebie Krystynko zostawiam. Obrazeczek cudny.
      autor czarnawrona - basia
    • dodano: 13 marca 2013 8:09
      Wczoraj była próba, dziś przesyłam Krystynowe życzenia
      autor czesia
    • dodano: 12 marca 2013 10:10
      Miały być kwiaty. To oczko sugeruje, że tylko wirtualne, szkoda 
      autor czesia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz