Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Wiosna już jest!!!!!!!!!!! niedziela, 14 kwietnia 2013 13:38

Wiosna już jest!!!!!!!!!!!

niedziela, 14 kwietnia 2013 13:38
Wpisuję się dwa razy w miesiacu przeważnie w niedzielę.Postępując  w ten sposób jestem w zgodzie ze sobą i z bliskimi.Witam wiosnę która jest za oknem tym obrazkiem z serii błękitnej.(Akryl na płótnie 40/40).

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 18 kwietnia 2013 19:34
    Och , za wiosna to i ja bardzo się stęskniłam - dobrze , że już przyszła;) Pozdrawiam serdecznie;)
    autor Hurghada35
  • dodano: 18 kwietnia 2013 7:43
    Pozdrawiam wiosennie, bukiet piękny. Elżbieta
    autor motyl2.bloog.pl
    blog: motyl_2
  • dodano: 17 kwietnia 2013 19:58
    Oj tak, tak. Wiosna już jest. Na pewno. Cudownie wiosennie pozdrawiam i podziwiam u Ciebie wiosnę na niebiesko.
    autor Malbena
  • dodano: 17 kwietnia 2013 14:02
    Wiedziałam, że znów zobaczę u Ciebie coś ładnego. Twoja wiosna ma kolor niebieski. Taki trawnik z krokusami zobaczyliśmy w Szczecinie. Takiej masy kwiatów w jednym miejscu do tej pory nie widziałam. Jak zwykle jestem pod urokiem Twojej pracy. Pozdrawiam serdecznie.
    autor Lotka
  • dodano: 16 kwietnia 2013 19:20
    Wiosna jest! Piękna ta za oknem i ta Twoja Krysiu na oknie śliczna! Pozdrawiam serdecznie
    autor szlosmanmaria
  • dodano: 15 kwietnia 2013 15:21
    coś ślicznego!! pozdrawiam serdecznie.
    autor edex80
  • dodano: 15 kwietnia 2013 6:30
    Krysiu piękny bukiet.Pozdrawiam
    autor Peja0515
  • dodano: 14 kwietnia 2013 18:27
    Jest, w radości przechodniów, smiechu dzieci, krzyku ptaków i Twoim błekitnym bukiecie
    autor czesia
  • dodano: 14 kwietnia 2013 15:14
    Błękit paryski ? :-) Chętnie bm pojechała :-)
    autor Jasna8

    Komentarze

    • dodano: 17 stycznia 2015 11:09
      Great post.
      autor Oscar
    • dodano: 29 grudnia 2014 20:23
      This piece of writing will help the internet people for building
      up new web site or even a weblog from start to end.
      autor Leticia
    • dodano: 29 listopada 2014 22:02
      I was recommended this blog by my cousin. I
      am not sure whether this post is written by him as nobody else know such detailed about my trouble.
      You're wonderful! Thanks!
      autor Shanice
    • dodano: 13 maja 2013 16:27
      Do innej kobiety: „Jaka szkoda, że nie poznałem pani dwadzieścia kilo temu”.
      autor Janina
    • dodano: 10 maja 2013 23:48
      Rozbudza wyobraźnię, zachęca do snucia własnych fantazji 
      autor Vehuan
    • dodano: 05 maja 2013 8:28
      Piękna, pozdrawiam serdecznie.
      autor motyl2.bloog.pl
      blog: motyl_2
    • dodano: 02 maja 2013 14:21
      niesamowite są te obrazy!
      autor magdalena-dobrodziej
    • dodano: 02 maja 2013 8:49
      Dziękuję pięknie za wizytę :) Bardzo, bardzo podobają mi sie Twoje obrazy. Jest w nich tyle ciepła i radości z życia. Pozdrawiam serdecznie :)
      autor mada-lena77
    • dodano: 02 maja 2013 8:17
      Wiosna wiosna :) W końcu :) Śliczny rysunek, Twojego autorstwa? :) Jeśli tak, to gratuluję talentu! Cudownie ogląda się te prace :)
      autor Elo_elo
    • dodano: 01 maja 2013 19:11
      Krysiu dzięki za miłe odwiedziny......tak wiosnę już mamy wokół całą parą i mam nadzieje , że będzie nam cały czas umilać życie......pozdrawiam ciepło w pierwszomajowy zimny wieczór.
      autor Maria
    • dodano: 30 kwietnia 2013 20:58
      Pozdrawiam serdecznie,wiosennie i podziwiam każde Twoje dzieło Krysiu.
      autor 1beam
    • dodano: 29 kwietnia 2013 20:44
      Widzę, że nie tylko Picasso miał okres błękitny, Ty również  Życzę miłego tygodnia.
      autor Anna
    • dodano: 29 kwietnia 2013 18:52
      pierwsze wiosenne kwiaty są żólte: kaczeńce,żonkile, forsycje; albo białe:zawilce, narcyzy; albo fiołkowe: fiołki:) Twoje kwiaty niebo chwyciły w objęcia, z chmur garniurę sobie czyniąc:))
      autor czesia
    • dodano: 28 kwietnia 2013 22:50
      Najserdeczniej i wiosennie pozdrawiam.
      autor alElla
    • dodano: 28 kwietnia 2013 22:19
      Pięknie tu u Ciebie, kolorowo Świetne miejsce zwłaszcza na niepogodę 
      autor Maryska
    • dodano: 24 kwietnia 2013 16:44
      Piękna praca, jestem zachwycony:) Pozdrawiam
      autor ZielonaMila
    • dodano: 23 kwietnia 2013 22:18
      Błękitna wiosna...? Piękna. Zielonej za oknem ciągle jeszcze nie ma, widząc Twoją niebieską na oknie... jakoś lżej na duszy. Pozdrawiam cieplutko! Halszka
      autor Szczesliwa kobieta
    • dodano: 19 kwietnia 2013 22:03
      Wiele radości znajduję w Twoich obrazach...:) Serdeczności Krysiu:)
      autor rodorek
    • dodano: 19 kwietnia 2013 9:20
      Z wielką ciekawością i radością zawsze zaglądam do Ciebie, bo zaskakujesz twórczością, taką fantastycznie optymistyczną i życzliwą światu. Tym razem wybrałam sobie portrecik z 18 marca (ołówkowy). Absolutnie mnie zachwycił!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam Cię najserdeczniej.
      autor Joter
    • dodano: 19 kwietnia 2013 9:15
      Witam, na tę wiosnę wszyscy czekaliśmy z utęskniemniem, pozdrawiam
      autor bozena12361

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz