Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

czwartek, 15 lutego 2018

Niedziela bez słoneczka sobota, 09 lutego 2013

Niedziela bez słoneczka

sobota, 09 lutego 2013 16:46
Dzisiaj wybrałam się rano na godzinny spacer.Słoneczka nie bylo ale za to były sarenki które wcale się mnie nie bały.Leniwe podnosiły głowy i jakby się pytały-a co ty tu robisz tak rano....Aby dodać energii tej smutnej niedzieli zostawiam energetyczny kolorowy obraz malowano-rysowany.(Kartka troszkę większa niż A4 - technika własna.)Obrazek oprawiłam w ramkę z internetu-nauczyłam się nareszcie obsługiwać ten program fotograficzny....

Komentarze

Skocz do dodawania komentarzy
  • dodano: 10 lutego 2013 19:55
    Pozdrawiam ;) !!!
    autor Toiowo
  • dodano: 10 lutego 2013 19:22
    Pięknie...i zapachniało wiosną. Jak widzę to nie tylko ja wybrałam się na spacer ranoPozdrawiam serdecznie
    autor jabed
  • dodano: 10 lutego 2013 18:09
    Podazaj za swoja pasja. Masz prawdziwy talent :) Pozdrawiam
    autor Ako
  • dodano: 10 lutego 2013 7:00
    Krysiu obrazek piękny. Zazdroszczę Ci spotkanych sarenek.Pozdrawiam niedzielnie.
    autor Peja0515
  • dodano: 09 lutego 2013 22:16
    Wiosną mi zapachniało u Ciebie... To pewnie przez to, że ja teraz 3 razy dziennie biegam po lesie - z pieskiem. Córka z Rodzinką grzeją się na Lancarote. A obrazeczek bajecznie piękny. Jest dopełnieniem moich wiosennych odczuć. Pozdrawiam ciągle jeszcze zimowo oraz dziękuję za wizytkę! Halszka
    autor Halszka
  • dodano: 09 lutego 2013 19:25
    Z obrazu aż "bije" energia;) Piękna praca Krysiu, zazdroszczę talentu:) Dodam jeszcze, że obraz jest również bardzo dynamiczny:) Pozdrawiam serdecznie:)
    autor rodorek
  • dodano: 09 lutego 2013 18:50
    Śliczny ten Twój obrazek, naprawdę. No i spaceru i spotkania z sarenkami Ci zazdroszczę. Pozdrawiam serdecznie.
    autor Stokrotka
  • dodano: 09 lutego 2013 17:35
    Ciekawa technika i ciekawy obraz :-)
    autor Jasna8

    Komentarze

    • dodano: 21 lutego 2013 21:29
      Krystynko zapraszam po wyróżnienie - za Twój piękny, bijący ciepłem i pełen wspaniałych kolorków blog:) Serdecznie pozdrawiam:)
      autor nagietek
    • dodano: 21 lutego 2013 13:04
      Krysiu jak zawsze rozdajesz sporą dawkę energii ..Piękna praca i bardzo ,ale to bardzo dodaje życia...Pozdrawiam cieplutko danka
      autor woda
    • dodano: 19 lutego 2013 20:20
      trochę spragniona ciepełka, kolorów wiedziałam gdzie szukać, by znaleźć :) śliczny obrazek zawsze pełnej optymizmu Krysi, trochę rozjaśnił mój szary świat.....byle do wiosny i pozdrówka serdeczne :)
      autor Ola Gruszczyńska-Chałupka
    • dodano: 18 lutego 2013 21:22
      Jaki piękny obraz. Masz bardzo ciekawy blog. U mnie nn i konkurs. Zapraszam :D
      autor toja
    • dodano: 18 lutego 2013 20:57
      Piękny - gratulacje. Ciekawi mnie - czy tam są koraliki przyklejone ??? Z pozdrowieniami. :-)
      autor Mgiełka.
    • dodano: 17 lutego 2013 18:16
      Ślicznie i kolorowo;)
      autor hurghada35
    • dodano: 16 lutego 2013 21:35
      A ja dzisiaj nauczyłam się wstawiać filmy na you tube. Na naukę nigdy nie jest za późno.Pozdrawiam.Ula
      autor ula
    • dodano: 15 lutego 2013 14:11
      Przepiękny, energetyczny obrazek. Ile serca włożyłaś w jego wykonanie. Za to całe słońce jest widoczne i umiłowanie przyrody. Serdeczności zostawiam i dziękuję Ci za ten raj dla oczów.
      autor Lotka
    • dodano: 15 lutego 2013 13:44
      Ja też w ostatnią sobotę spotkałam na spacerze trzy urocze sarenki.A obraz świetny , taki w Twoim stylu.Pozdrawiam "plastycznie".
      autor Isia
    • dodano: 15 lutego 2013 12:47
      Ej, ale to jest Twój obraz? Świetny !
      autor Kraina testowania
    • dodano: 15 lutego 2013 8:44
      No i wyszedł piekny obraz Krystynko. Pozdrawiam
      autor czarnawrona - basia
    • dodano: 14 lutego 2013 21:24
      No i proszę, nie tylko ja wybrałam się na spacer/ Ale z Ciebie, jak pamiętam, zawołany piechur, lubisz chodzić. Toteż i spotkania masz ciekawe o poranku :-)
      autor notaria
    • dodano: 14 lutego 2013 20:30
      KRYSIU! Obrazek jest bardzo piękny! W Walentynkowym dniu, życzę Ci szczęścia, miłości i radości z ukochanego wnuczusia. Serdecznie pozdrawiam:)
      autor Lucja-Maria
    • dodano: 14 lutego 2013 20:10
      Obraz kojarzy się z radością i słoneczkiem, którego tak bardzo nam brakuje. Serdecznie pozdrawiam.
      autor Anna
    • dodano: 14 lutego 2013 13:23
      dziękuje za komentarz na moim blogu, obrazek jest bardzo ładny. :) Jeśli masz chwilę wolnego czasu, zapraszam na pierwszy rozdział mojego nowego opowiadania: na-drodze-do-szczescia.bloog.pl/. Byłoby mi bardzo miło zobaczeć twój komentarz pod notką :* . Pozdrawiam.
      autor jaga20098
    • dodano: 14 lutego 2013 13:23
      dziękuje za komentarz na moim blogu, obrazek jest bardzo ładny. :) Jeśli masz chwilę wolnego czasu, zapraszam na pierwszy rozdział mojego nowego opowiadania: na-drodze-do-szczescia.bloog.pl/. Byłoby mi bardzo miło zobaczeć twój komentarz pod notką :* . Pozdrawiam.
      autor jaga20098
    • dodano: 13 lutego 2013 21:48
      Piękny ten obrazeczek:))) Serdecznie pozdrawiam:)
      autor nagietek
    • dodano: 12 lutego 2013 10:38
      Bardzo barwna jest Twoja dusza Krysiu.Miło się patrzy na tą paletę barw.Dzięki za dobrą energię. Pozdrawiam serdecznie.
      autor 1beam
    • dodano: 11 lutego 2013 11:22
      Śliczne :) A sarenki ... no kocham je. U nas często widać. W pobliżu kilka lasków i pole jest. Pozdrawiam.
      autor kwiatuszek
    • dodano: 11 lutego 2013 9:41
      Dziękuję za wizytkę i mądre pytanie? Dzieje się tak, ponieważ nasi nauczyciele mają zbyt rozbuchane ego. Trudno sobie wyobrazić, aby któryś przebrał się za błazna, albo za wiedźmę, i bawił się razem z dziećmi. Szkoda, bo takie zabawy bardzo integrują, a w polskich szkołach integracji właśnie bardzo, ale to bardzo brakuje. W ogóle źle się dzieje obecnie w polskich szkołach. Pozdrawiam serdecznie! Halszka
      autor Halszka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz