Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

niedziela, 18 lutego 2018

Nastroje środa,


Nastroje

środa, 22 października 2014 20:46
Na poprawę nastroju w tym jesiennym deszczowym dniu-zostawiam maki  nasycone energią  ciepła i radości aby jej dodały mnie i moim internetowym znajomym(akryl na płótnie)Dzisiaj te kwiatki zmieniły miejsce zamieszkania -są u moich serdecznych przyjaciół. Klikając w nie można też odwiedzić mój drugi blog.Zapraszam                                                     

Komentarze

  • dodano: 26 października 2014 0:38
     Piękne te maki! Pewnie trudno było się z nimi rozstawać... Krysiu, życzę pogodnej niedzieli - Krystyna
    autor laura
  • dodano: 16 grudnia 2015 19:48
    Witam  po długiej przerwie...bardzo się dziękuję za odwiedziny w przewie Maki piękne jak wiele innych Twoich obrazów Pozdrawiam życzę zdrówka.
    autor jabed
  • dodano: 31 grudnia 2014 19:35
    Dużo zdrowia i wszystkiego dobrego na każdy dzień Nowego Roku życzę
    autor malgosia.pppp
  • dodano: 04 grudnia 2014 8:05
    Wspaniałe kwiaty, wspaniałe kolory, sama radość w jesienne dni:) Pozdrawiam
    autor ZielonaMila
  • dodano: 22 listopada 2014 17:27
    Witaj Krysiu! Cudowny obraz, wspaniałe wspomnienie lato... Aż chce się chłonąc piękno tych maków gdy za oknem plucha, zimno i szaro... Przesyłam pozdrowienia:)
    autor Sara-Maria
  • dodano: 22 listopada 2014 16:20
    Zapachniało latem.Kiedy za oknem buro i smutno, to warto oko popieścić pięknym malunkiem. Pozdrawiam Ula
    autor ula
  • dodano: 16 listopada 2014 10:42
    Maki są przepiękne. Pozdrawiam bardzo cieplutko:-)
    autor Jolanta
  • dodano: 07 listopada 2014 12:03
    Wydawało mi się, że pisałam Ci komentarz jak bardzo mi się podobają te maki... Bardzo, bardzo lubię Twoje malarstwo, bo jest w nim tyle talentu, optymizmu i słońca! Uściski serdeczne !
    autor joter
  • dodano: 30 października 2014 8:44
    Czuć tę pozytywną energię:) Pozdrawiam Cię Krysiu bardzo serdecznie:)
    autor rodorek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz