Sentymentalna Emerytka-tutaj jestem,zapraszam

Moje zdjęcie
do przodu kroczki dwa-do tyłu jeden lub wcale.ŻYJĘ..JESTEM(Proszę nie kopiować-wszystkie Obrazy i fotki ,wpisy-mojego autorstwa są i niech u mnie zostaną...Dziękuję)

Mój stary blożek

Serwis bloog.pl został zamknięty z dniem 31.03.2018r-dlatego blog- Ach to życie moje

zostaje przeniesiony tutaj .W postach Sentymentalna Emerytka poprzenoszone stronki i fotografie i w ten sposób zachowam chociaż teksty ,zdjęcia i komentarze koleżanek blogowych .Dla mnie są w

Tak sobie troszkę maluję,rysuję,bawię się jak mała dziewczynka kolorem i to mi pomaga zapomnieć o tym i o tamtym....

środa, 31 stycznia 2018

UNIWERSYTECIK.....blog Autumn Art poniedziałek, 17 stycznia 2011

 A teraz styczeń 2011                                                                                             

UNIWERSYTECIK.....blog Autumn Art

poniedziałek, 17 stycznia 2011 20:46                                                                                                                                                                   
                                                                                                                                   Długo mnie nie było-ano tak trzeba było..Wreszcie wyszłam z domu bo  w piątek miałam zajęcia z plastyki na UNIWERSYTECIE WIEKU TRZECIEGO.Wspaniali ludzie-bardzo ciepli,zdolni a ja ich podsłuchuję,podglądam ,uczę się i staram się wnieść coś swojego-.Odpoczywam wśród nich....jest fajnie.Poniedziałek-dzisiaj dzień cały chodziłam roztrzepana(zdałam sobie z tego sprawę dopiero wieczorem-wystraszyło się lustereczko...czy wszystkie kobiety co malują są tak roztrzepane....?) Ale co tam włosy!Ja tak szybko chciałam,tak bardzo chciałam namalować  drzewko ze swego snu-.Namalowałam oczywiście-akrylem na płótnie..nie mogę go poprawić bo mąż mi zabrał-ha..ha...takie mu się podoba i już...a że męża trzeba słuchać...to niech będzie...! ...i  I wreszcie się uczesałam -w lustereczku pokazałam-no może być...i do komputerka....A oto stronka internetowa -zobaczcie sami.Uniwersytet Starszych I JA-blog Autumn Art -dużo wiadomości o malarstwie ,fimy,obrazy WIELKICH MISTRZÓW pędzla.Pięknie prowadzony przez malarza  który dokumentuje NASZE poczynania malarskie- opisując  spotkania każdego piątku.,zamieszczając fotki naszych obrazów na blogu.Moich jest malutko...bo nowa jestem-ale koleżanki i koledzy mają już duże zbiory obrazów przepięknie namalowanych-są bardzo uzdolnieni . i

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz